Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

10 цікавих фактів про вантажоперевезення

Вантажоперевезення: авто, авіа, залізничний, морський транспорт

Більшість простих людей навіть уявити не можуть, що сфера вантажоперевезень може бути досить захоплюючою, наповненою дивовижними подіями. Звичайно, в уявленні більшості перевезення вантажів це проста буденність: товар упаковують, вантажать, перевозять і передають замовнику. Однак це зовсім не так, адже сфера вантажоперевезень набагато ширше, цікавіше та різноманітніше, ніж навіть можна собі уявити. У даній статті розповідаємо про найцікавіші та унікальні факти з історії вантажоперевезень, завдяки яким думка про дану сферу може повністю змінитися.

Трохи з історії

Перші історичні факти великомасштабного перевезення вантажів відносяться ще до другого століття до нашої ери, коли торгові каравани рухалися по Великому Шовковому шляху. У країни Європи з Азії везли безліч унікальних товарів, які можна було знайти тільки на Сході. Каравани, протягом тисяч кілометрів перевозили прянощі, шовк, порох та інші дивини, які можна було вигідно продати на Заході. Варто відзначити, що за своєю масштабністю, це є унікальним прикладом логістики стародавнього світу.

Німецький менталітет і перевезення… церкви

Звичайно, в наші дні важко когось здивувати простим переїздом з машиною і вантажниками. Але ви коли-небудь чули про переміщення цілих будівель? Одна німецька транспортна компанія виконала дуже дивне, навіть дивовижне замовлення – перевезла старовинну католицьку церкву з місця на місце.

Головна проблема полягала в тому, що церкву не можна було розібрати, а потім зібрати будівлю. Адже на думку педантичних німців це б порушило історичну цінність архітектурної споруди. Саме тому було вирішено зняти церкву з фундаменту за допомогою двох надпотужних кранів, а для перевезення на нове місце використовувати посилений колісний тягач. І це вийшло, адже церква не постраждала!

Найпопулярніший торговий шлях

Дуврська протока, або Па-де-Кале – це найбільш завантажений морський торговельний шлях у світі. Кожен день через води даної протоки пропливає понад 500 вантажних кораблів. Цікавим є те, що по Малаккській протоці за день пропливає ще більше транспортних суден, проте сумарний тоннаж там значно менше. Саме тому Дуврська протока навіть занесена до Книги рекордів Гіннеса, як найбільш завантажений транспортний шлях.

Найдорожчий і глибоководний вантаж

У період Другої світової війни недалеко від берега Ірландії в ході боїв був потоплений англійський корабель, який перевозив понад 200 тонн срібних злитків. Місце аварії було виявлено тільки через 70 років. Однак проблема полягала в тому, що останки корабля залягають на глибині в 4,7 км.

Однак завдяки сучасним технічним засобам дослідники все ж змогли підняти з дна затонулого судна більше 55 тонн срібла. Їх загальна вартість перевищує 200 млн доларів. В даний час це не тільки найдорожчий вантаж піднятий з дна океану, але і самий глибоководний, який вдалося підняти на поверхню.

Користь для науки

Іноді спеціально для перевезення всього одного вантажу доводиться розробляти окремі засоби транспортування. В якості унікального прикладу можна привести створення колісного великогабаритного транспортера в Чилі. Його основним завданням було доставки елементів науково-дослідної обсерваторії ALMA у високогірний район Анд.

Вантаж був піднятий на висоту більше п’яти кілометрів. Завдяки цьому вчені змогли вести спостереження за небесними світилами і працювати над новими відкриттями в космосі.

Пливе по морю Троль

Найграндіознішим морським перевезенням в історії можна по праву назвати транспортування нафтовидобувної платформи Troll з Норвегії. Висота платформи становила 472,5 м, а сумарна маса досягала практично 700 тисяч тонн. Завдяки потужним морським буксирам вантаж був не тільки успішно доставлений, але і увійшов в історію.

Реактивний вантажоперевізник

Найшвидша вантажівка була розроблена на основі Peterbilt. На машину встановили 3 реактивних двигуна, завдяки чому максимальна швидкість руху може досягати 612 км/год!

При цьому маса вантажівки перевищує 3,2 тонни. Чотириста метрів така реактивна вантажівка проїжджає всього за 6 секунд, однак при цьому витрачається більше 450 літрів палива. Можливість практичного використання такого транспорту ще не знайдена, але книгу рекордів Гіннеса він точно увірвався на реактивній швидкості!

Довгий гальмівний шлях

Щоб 18-колісна вантажівка повністю зупинилася, потрібно на 40 відсотків більше часу, ніж для легкового автомобіля. При цьому на вантажівках встановлена спеціальна система з 10 потужних гальм. Наприклад, щоб такий транспорт повністю зупинився, коли їде на швидкості в 90 км/год, знадобитися більше 150 м гальмівного шляху і приблизно 5-7 секунд.

Безбілетник, який бачив весь світ

Багато хто напевно вважають, що подорожувати у вантажних контейнерах неможливо. Звичайно, це небезпечно і зовсім незручно. Але тільки не для жителя Данії Т. Педерсена, який об’їздив майже весь світ, але жодного разу не купував квитків на літаки, кораблі або поїзди.

Заповзятливий датчанин організував міжконтинентальну доставку офісних аксесуарів і техніки на кораблях. Тільки перевізника він не попередив про те, що у вантажному контейнері поїде ще й він сам. Таким чином, датчанин зміг подорожувати досить бюджетно на великі відстані.

Боротьба за права жінок

Перша жінка в історії, яка змогла отримати водійські права для керування вантажівкою, була мешканка США Ліллі МакГі Дреннан. Це сталося ще в 1929, коли боротьба за права жінок тільки починалася.

Подія стала настільки резонансною, що компанія-перевізник, де працювала жінка, вибрала для неї найкращу і сучасну машину. А на причепі навіть написали її ім’я. Крім цього відомо, що жінка завжди, в усі свої поїздки, брала з собою вогнепальну зброю.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: