Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

10 порад із підготовки офісного приміщення до огляду

Офіс із видом на Київ

Якщо Ви є власником будь-якого виду комерційної нерухомості, зокрема й офісу, для вигідної здачі майна в оренду дуже важливо, як то кажуть, показати товар обличчям. Нижче ми наводимо декілька порад власникам щодо організації огляду приміщень для потенційних орендарів. Хоча, безумовно, ця інформація може стати у нагоді також и самим майбутнім орендарям.

На що звертають увагу потенційні орендарі офісних приміщень

До речі, при проведенні оцінки нерухомості, якщо Ви зацікавлені у високій вартості в висновку фахівця, вказані нижче фактори також буде доречно врахувати до появи на об’єкті оцінювача.

1. Стан.

Ніщо так не псує перше враження як неохайний зовнішній вигляд: приміщення повинно бути прибрано та підготовлено до приходу потенційного орендаря. Всі інженерні системи повинні функціонувати, щоб у ваших гостей не склалося враження, що приміщення «застоялося».

2. Паркування.

В умовах дефіциту паркувальних місць на вулицях Києва та зокрема в більшості ділових центрів столиці, практично будь-який показ офісного приміщення починається з візиту орендарем паркування. Організуйте Вашим гостям кращі місця та будьте готові відповісти на питання про кількість доступних машиномісць в оренду.

3. Час доби.

Продумайте час доби для показу Вашого офісу, враховуючи завантаженість транспортних вузлів і магістралей Вашого напрямку. Проводити показ у вечірній час доби має сенс тільки в тому випадку, якщо вид з вікон – слабка сторона Вашого офісного приміщення. Також враховуйте обідній час співробітників ділового центру, оскільки це сильно відбивається на функціонуванні ліфтової групи.

4. Компетентність.

Постарайтеся дуже ретельно вивчити всі документи, що відносяться до Вашого офісного приміщення. Важливо, щоб потенційний орендар не зміг поставити Вас у тупик такими питаннями як:

  • виділена потужність електричної мережі,
  • максимальне допустиме навантаження на перекриття,
  • тип застосовуються систем кондиціонування та вентиляції,
  • організація відмінних від існуючих планувальних рішень тощо.

5. Інфраструктура.

Чим більше Ви зможете розповісти про об’єкти інфраструктури, які знаходяться біля офісу, тим імовірніше буде Ваш успіх. Будь-якому орендарю необхідно знати, де зможуть харчуватися співробітники, чи є знижки на обіди в цих закладах, а також розташування можливих об’єктів дозвілля: торгові центри, готелі, кінотеатри, театри тощо.

6. Сусіди.

Для найбільш повного уявлення потенційного орендаря про переваги Вашого офісного приміщення Вам варто згадати про організації, що розташовані поруч у тому ж бізнес-центрі або адміністративній будівлі. Чим гучніші імена займають територію ділового центру, тим вище його престиж в очах оточуючих. Головне, щоб ці організації не були прямими конкурентами для Вашому потенційного орендаря. Хоча цей тезис не завжди має місце. Іноді навпаки, ціллю нової компанії є розташування поряд з відомим конкурентом з метою заволодіння частиною його клієнтів.

7. Зверніть увагу на освітлення.

При поганому освітленні приміщення здаються менше, стелі — нижче. Не економте на електриці в період показів. Хороше освітлення також допоможе Вам показувати офісне приміщення у вечірній час і в похмурі дні.

8. Скористайтеся послугами консалтингових компаній.

Знання та досвід фахівця оптимізує ризики та значно підвищує ймовірність успіху. Довіряйте своєму консультанту і виконуйте його рекомендації з підготовки офісного приміщення. Грамотний ріелтор або представник керуючої компанії зможе провести зустріч з потенційними орендарями та допомогти Вам у всіх супутніх питаннях.

9. Ввічливість.

Не нав’язуйте свою думку потенційному орендарю. Намагайтеся давати вичерпні відповіді, але тільки на ті питання, які задані. Обходіть «гострі кути» при обговоренні. Якщо нав’язливо пропонувати офіс, у орендаря може скластися враження, що його намагаються обдурити.

10. Фінансові аспекти.

Нерідко у зв’язку зі стислими термінами пошуку офісного приміщення у потенційного орендаря, його представники можуть на першій же зустрічі попросити Вас обговорити з ними фінансову складову угоди. Крім питання про поточну вартість оренди за квадратний метр офісної площі, це може бути обговорення знижок і можливих орендних канікул, якщо в приміщенні необхідний ремонт або воно пропонується в стані під чистове або фінішне оздоблення.

Кожному орендарю необхідно точно знати, на який термін може бути укладено договір оренди. А також такі питання як наявність щорічної індексації ставки або умови пролонгації, якщо буде укладений короткостроковий договір. Також будьте готові до питань про розмір страхового депозиту, форму оплати (щомісяця, щокварталу, по півріччях тощо).

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: