Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Брендування маршруток: популярні технології та їх особливості

Реклама на маршрутках

Реклама на пасажирському транспорті, в тому числі на міських маршрутках, користується чималим попитом у компаній різного спектру діяльності, оскільки забезпечує можливість ефективного просування бізнесу. Це здійснюється за рахунок демонстрації інформаційних повідомлень великій кількості цільової аудиторії. Адже такі автомобілі знаходяться в русі протягом усього світлового (і не тільки) дня.

Сьогодні дана реклама затребувана як у перевізників, так і у сторонніх фірм.

  • У першому випадку її використовують для надання ца інформації про діяльність компанії, наприклад у вигляді розкладу, маршрутів прямування, додаткових послуг тощо.
  • Реклама на маршрутках другого типу – просування сторонніх компаній. У цьому випадку на бортових елементах транспорту розміщуються різні графічні і текстові дані. За рахунок цього і забезпечується підвищення рівня попиту на послуги або продукцію просувається за допомогою даної маркетингової технології бізнесу.

Ефективність брендування пасажирського транспорту

Серед переваг даного типу реклами необхідно відзначити:

  1. Високий рівень помітності. У разі професійного підходу до оформлення кузова маршрутка здатна ефектно виділятися в дорожньому потоці, за рахунок чого на неї будуть звертати увагу як пішоходи, так і водії машин.
  2. Велике охоплення цільової аудиторії. Географія поширення такої реклами залежить всього лише від одного чинника – маршруту транспорту. Саме з цієї причини розміщені на її кузові відомості можуть бути продемонстровані величезній кількості людей.
  3. Відносно невелика вартість. Незважаючи на те, що фарбування кузова маршрутки – це досить недешева послуга, необхідно розуміти – така реклама не вимагає додаткових витрат.

При всьому цьому використовувані сьогодні технології та матеріали дозволяють реалізовувати практично будь-які дизайнерські задумки, в тому числі з 3D-та іншими ефектами. Це дозволяє ефектно виділяти пасажирський транспорт в будь-якому міському потоці.

Способи реалізації

Реклама на транспорті

Існують і затребувані дві основні технології брендування маршрутних таксі. Це:

  1. Фарбування кузова. Даний метод користується попитом у компаній, що надають послуги в області міжміських пасажирських перевезень. Він дозволяє розміщувати на корпусі машини будь-які графічні і текстові дані, а термін його експлуатації практично необмежений. При цьому в разі необхідності повернути транспортному засобу його первозданний вигляд кузов необхідно перефарбовувати. Тому орендовані авто фарбуванню не піддаються.
  2. Обклеювання. З цією метою застосовують спеціальні плівки, виготовлені методом повнокольорового друку або плоттерного різання. За допомогою технології може бути оформлена як вся поверхня кузова машини, так і окремі її частини. Як правило, за допомогою такої реклами автопарки отримують додатковий прибуток, надаючи наявні в їх розпорядженні авто для розміщення інформації стороннім фірмам.

Варто відзначити, що сучасний ринок надає широкий асортимент плівки для обклеювання транспортних засобів, наприклад литу або магнітну. При цьому вибір конкретного варіанту залежить від ряду критеріїв, в тому числі дизайнерських особливостей реклами, термінів її розміщення, розмірів тощо.

Що ж стосується способів виготовлення такої маркетингової продукції, то повнокольоровий друк забезпечує високу якість і деталізацію дрібних графічних елементів. А плотерна різка найкраще підходить для текстових наклейок (слогани, контактні дані та інше).

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ