Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Бухгалтерський аутсорсинг – вигідно чи ні?

Бухгалтер

В даний час багато компаній активно використовують бухгалтерський аутсорсинг з метою передачі своїх функцій стороннім підприємствам. Даний процес включає в себе безліч різних послуг, таких як: відновлення та ведення бухгалтерії, розрахунок податкових платежів, співпраця з податковою службою, підготовка фінансових звітів та інших нарахувань. Бухгалтерський аутсорсинг являє собою повноцінне бухгалтерське забезпечення підприємства, яке виконують співробітники спеціалізованої сторонньої компанії відповідно до договору. Найчастіше аутсорсинг це не одноразове заходи, а постійна співпраця двох організацій.

Бухгалтерський аутсорсинг – це відносно новий напрямок в українському бізнесі, який з’явився завдяки впровадженню досвіду європейських і американських компаній. Аутсорсинг дозволяє молодим компаніям активно розвиватися, при цьому не наймаючи дорогого бухгалтера в штат, а просто передаючи функції з ведення бухгалтерської справи іншому підприємству.

Як передати бухгалтерію на аутсорсинг

Для того, щоб передати бухгалтерію на аутсорсинг, необхідно укласти договір зі спеціалізованою компанією, яка працює в даній сфері діяльності. Щомісяця необхідно передавати в аутсорсингову компанію всю первинну документацію за минулий місяць, включаючи:

  • виписки з банків;
  • накладні;
  • рахунок-фактуру;
  • акти передачі і прийому здійснених робіт, наданих послуг тощо.

Фахівець бухгалтерської фірми здійснює перевірку отриманих документів, вивчаючи правильність і точність їх оформлення. Після цього документація приймається і здається для подальшого зберігання.

Бухоблік

Ґрунтуючись на отриманій документації, фахівець аутсорсингової компанії складає проводки, заповнює різні регістри, робить записи в касовій книзі, контролює доходи і витрати для ПП. А також виконує безліч інших функцій, зокрема й організацію проведення оцінки основних засобів підприємства або визначення вартості активів для продажу майна або інших цілей бухгалтерського обліку.

Кадрова документація та заробітна плата

Спеціаліст аутсорсингової компанії може підготувати всю кадрову документацію, яка може знадобитися. Крім цього проводиться розрахунок авансових, зарплатних і відпускних виплат, оплата праці співробітникам, які взяли лікарняний або повинні отримати будь-які компенсації, премії. Також обчислюється сума податкових відрахувань та їх своєчасність за всіма видами здійснених платежів.

Оплата податків і складання звітів

Фінальним етапом є формування, затвердження і здача звітів в різні інстанції. Для цього використовується спеціалізоване ПЗ, наприклад «електронний кабінет платника податків».

Додаткові послуги

Бухгалтерський аутсорсинг також передбачає надання різні інших послуг:

  • держреєстрацію для ФОПів та юросіб;
  • разове складання звітів або будь-якої іншої бухгалтерської документації;
  • організація обліку та періодичної переоцінки основних засобів компанії;
  • перехід на інші системи оподаткування;
  • складання загальногосподарських договорів і первинних форм, включаючи ЗЕД-контракти;
  • надання консультації профільного фахівця щодо чинного законодавства України в податковій сфері.
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ