Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Дим з вихлопної труби автомобіля – які причини

Дым из трубы авто

Як відомо, нові транспортні засоби коштують значно дорожче за вживані авто навіть у дуже гарному стані. Тому більшість потенційних клієнтів салонів у підсумку приймають рішення на користь покупки автомобіля з пробігом.

При цьому на перший план виходить питання оцінки стану авто. Правильна діагностика допомагає визначити розмір майбутніх витрат на СТО та, відповідно, зробити обмірковану покупку. Крім того, хоча б загальне знання деяких симптомів поломок дуже корисно всім водіям і, особливо, оцінювачам автомобілів.

Ця стаття присвячена описом поломок, які супроводжуються виділенням диму з вихлопної труби.

Білий, синій, а в гіршому випадку чорний. Якщо ви помічаєте дим, що піднімається в таких кольорах, то потрібно терміново щось зробити. Інакше напевно незабаром трапиться щось погане з вашим автомобілем.

Немає різниці, з яким двигуном автомобіль: що працює на бензині або на дизелі. Підвищена задимленість з вихлопної труби – це сигнал про те, що потрібно заглянути під капот автомобіля. Після появи диму ви можете за його кольором попередньо діагностувати причину дефекту і оцінити можливі витрати на майбутній ремонт.

Білий дим

Найбільш поширеною причиною виходу білого диму з вихлопної труби є вихід з ладу прокладок. Також могла утворитися тріщина головки циліндрів. В цьому випадку першими симптомами є швидке розкладання рідини в системі охолодження. Антифриз тече з-під головки в камеру згоряння. Результат цього процесу видно неозброєним оком у вигляді білого кольору диму. У разі виникнення таких ознак фахівці радять терміново звернутися до механіка. Чим швидше ви почнете усувати неполадку, тим дешевше буде ремонт системи охолодження. Білий дим також іноді з’являється і під час запуску двигуна та додавання газу.

Синій дим

Найбільш поширеною причиною появи вихлопу такого кольору є потрапляння в камеру згоряння моторного масло. Частою побічною ознакою також можуть бути шумові ефекти у випускному колекторі. Ще одним побічним симптомом є постійне зниження рівня моторного масла та необхідність його регулярного додавання. Причиною цього ефекту є ущільнювачі клапанів (при падінні з більших обертів), поршневі кільця або ребра циліндрів (при збільшенні швидкості холостого ходу). У дизельних двигунах несправність також може бути пов’язана з масляним насосом або неправильно встановленим кутом впорскування.

Чорний дим

У разі дизельних двигунів результатом серйозної поломки механічних компонентів може бути випуск диму в чорному кольорі. Найбільш поширеними дефектами в цьому випадку є: система вприскування (наконечники форсунок і насос упорскування), система, яка відповідає за процес згоряння паливо-повітряної суміші або система очищення вихлопних газів і, отже, рециркуляція відпрацьованих газів. Це призводить до накопичення відкладень або витоків в лініях подачі вакууму або парах. Зокрема, старі, сильно зношені блоки самозаймання схильні до цих проблем.

Часто проблема полягає в неправильній роботі системи подачі палива. Варто спочатку перевірити масляний і повітряний фільтри. Однак проблема забезпечення правильного дозування повітря може бути в іншому місці, наприклад, через погане управління клапаном або пошкодженого турбонагнітача.

Чорний дим також помітний в сучасних дизельних двигунах, заснованих на форсунках Common Rail або інжекторах. Слід, однак, відзначити, що короткочасна і низька задимленість чорним кольором може бути нормальним явищем в нових дизельних двигунах. Це в основному пов’язано з конструкцією такого двигуна і зазвичай відбувається під час високого навантаження. Кожен дизельний двигун має відповідний ліміт димності, відповідно до всіх стандартів. Тому під час різкого прискорення ви можете помітити дим, що виходить з вихлопної труби. Межа диму зазвичай різна в двигунах різних виробників.



ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ