У будь-якій сучасній фотостудії клієнту пропонують вибрати фон, на якому будуть зроблені фото. Якщо ще пару років тому модними вважалися фотографії, зроблені на однотонному чорному або білому тлі, то зараз це вже не актуально.
Не має значення, що саме буде перебувати на задньому плані. Проте вкрай важливо, щоб фон відповідав тематиці фотосесії. Зараз на фотофонах зображуються різні зображення: від їжі та косметики, до пейзажів або інтер’єру кімнати.
Немає ніяких сумнівів в тому, що використання фотофона для студійної зйомки є важливим елементом, який зробить будь-які фото унікальними та стильними.
Що таке фотофон і де він використовується
Фотофон – це спеціальний банер, на який за допомогою фотодруку та інших особливих технологій нанесено зображення. Використання таких фонів дозволяє сформувати правильне враження і звернути увагу на унікальний стиль фотографії.
Крім цього, фотофони можна використовувати для серії фото в одному стилі. Навіть якщо немає професійного обладнання для зйомки. З правильно підібраним фоном можна влаштовувати унікальні фотосесії і в домашніх умовах.
Досить часто фотофони використовуються не тільки для студійної фотозйомки, але і для реклами певної продукції. Фон для фото дозволяє створити унікальні фотографії, які будуть виконані в одному стилі. Це вкрай важливо для просування бізнесу, в ході продажу товарів або послуг. Адже використання фотофона дозволяє сформувати впізнаваність бренду в Інтернеті.
Фотофони можна використовувати не тільки для домашніх і студійних фотосесій, але також:
- для просування продукції в соціальних мережах. Такий брендинг дозволяє значно підвищити рівень продажів завдяки формуванню професійного іміджу;
- фото, зроблені на фотофоні, можна викласти в Інстаграмм або встановити на аватарку;
- фотофони можна встановлювати в ході проведення рекламних акцій, залучаючи клієнтів сфотографуватися;
- для зйомки товарів на однаковому фоні тощо.
Як правильно вибрати фотофон
Очевидно, що використання фотофонів для зйомки приносить масу переваг. Однак в ході вибору фону для фотографій варто пам’ятати кілька важливих правил.
В першу чергу необхідно придбати два фотофона. Перший – стандартного кольору, який можна буде використовувати для більш серйозних фотографій. А ось другий фотофон можна вибрати більш яскравий і такий, що запам’ятовується. Саме його слід використовувати для створення настрою в фото.
Слід звернути увагу і на розмір фотофона. Наприклад, якщо в планах зайнятися предметною зйомкою, то не знадобитися великий банер. Цілком вистачить фотофона розміром 50 на 50 сантиметрів. Однак якщо в планах знімати великі об’єкти, то необхідно брати фотофон відповідного розміру. Наприклад, якщо фотофон потрібно для реклами одягу, то можна купити повнорозмірний фотофон, який буде охоплювати стіну і підлогу.
Природно варто пам’ятати про те, що фон на фотографії повинен відповідати тематиці пропонованої продукції. Наприклад, для реклами жіночої косметики явно не підійде фотофон, на якому будуть зображені дикі тварини.
Матеріал для виготовлення фотофона
В даний час для виготовлення фотофонів використовується безліч різних матеріалів:
- папір;
- тканина;
- акрил;
- ПВХ;
- вініл.
Багато професійних фотографів віддають перевагу вініловому фотофону для своїх студій. Це пов’язано з тим, що цей матеріал вкрай зручний у використанні та не дає відблисків на фото. Вініл вкрай довговічний, його можна зберігати в складеному вигляді, при цьому він не псується. Безсумнівною перевагою є те, що в разі забруднення вініл можна помити. І він знову буде виглядати, як новий.