Неонові вивіски – це унікальний вид зовнішньої реклами, який обов’язково зверне увагу потенційних клієнтів на магазин або продукт. Використання цього сучасного і стильного рекламного способу дозволяє не тільки зацікавити покупців, але і допомагає заявити про статус компанії.
Для виготовлення вивісок на неоновій основі застосовується скло, на внутрішню поверхню якого наносять спеціальну речовину – люмінофор. Після цього порожнину скляної трубки заповнюють інертним газом, який спільно з люмінофором і дає яскраве світло.
В наші дні всі великі мегаполіси рясніють неоновими вивісками, адже саме вони дозволяють створити унікальний образ міста, який запам’ятовується надовго. Сьогодні вже важко уявити собі Нью-Йорк, Лас-Вегас або будь-яке інше велике місто без настільки яскравих вогнів реклами.
В ході проведення наукових досліджень у сфері психології було доведено, що неонові вивіски приваблюють людей, притягують їх і запам’ятовуються набагато сильніше і яскравіше, ніж будь-які інші види реклами. Однак цьому є досить просте пояснення. Людина підсвідомо формує позитивний образ компанії або закладу, асоціюючи його з неоновою вивіскою. Що змушує її стати постійним клієнтом, знову і знову повертатися.
Переваги неонових вивісок
Будь-яке місто буквально рясніє рекламою, тому компанії зараз активно шукають спосіб залучати нових покупців. Один з практичних і вкрай ефективних способів – розміщення неонової таблички на фасаді будівлі. Завдяки такому рішенню клієнти обов’язково звернуть увагу на заклад, запам’ятають його.
До числа основних плюсів неонових вивісок відносяться:
- вкрай тривалий термін експлуатації – на вивіску не впливає погода або інтенсивність використання, навіть через кілька років постійної роботи вона буде виглядати як нова;
- неон не тільки приковує увагу, але і служить додатковим джерелом освітлення;
- вивіска може бути виготовлена за будь-яким шаблоном і будь-яких розмірів;
- вивіска з неону вдало поєднується з будь-якими іншими елементами реклами.
Неонова реклама активно застосовується в багатьох галузях бізнесу, але не варто її недооцінювати. Сучасні маркетологи часто використовують неон, адже його розміщення вкрай вигідно впливає на кількість продажів. А також дозволяє заявити про самобутність і оригінальність компанії.
Неонові вивіски можуть бути світлодинамічними, світитися постійно або блимати. Наприклад, програмовані вивіски дозволяють створити динаміку і обсяг зображення, оживити написи. Це реалізовано шляхом послідовного включення і відключення освітлювальних елементів. При цьому можна домогтися будь-якого виду світла: теплого, яскравого, м’якого, пристрасного та інших цікавих рішень.