Найважливішим пунктом у будь-якому бізнесі є залучення клієнтів і створення зручностей для них. А що може бути приємніше, ніж безкоштовний зв’язок для консультацій і замовлень? Саме такі можливості надає номер, який починається з 0800. Підключивши цю послугу, ви зможете збільшити обороти завдяки зростанню лояльності клієнтів.
Що означає безкоштовний номер
Номер з кодом 800 є світовим стандартом безкоштовних дзвінків. Код може відрізнятися в залежності від країни, наприклад, для України це 0-800. Ідея з’явилася ще в 60-х роках в США.
Незалежно від того, хто дзвонить і з якого типу телефонного зв’язку, 0800 номер від Stream Telecom не спише з клієнта грошей. Витрати бере на себе власник номера. Всі дзвінки йдуть по SIP-телефонії, і це обходиться набагато дешевше, ніж звичайні дзвінки.
За допомогою номера формату 0800 бізнес отримує потужний інструмент для підвищення продажів своїх послуг і товарів. Сьогодні все більше компаній і навіть державних установ застосовують такий формат для вхідних дзвінків. Тому на номер 800 можна сміливо телефонувати, навіть не маючи коштів на балансі.
Переваги використання номера
Номер з кодом 0800 не залежить від географії або оператора. Це IP-телефонія з переадресацією на зручний для приймаючої сторони формат. Тобто клієнти телефонують на єдиний номер, а співробітники компанії зможуть відповісти через Інтернет, лінію АТС або навіть з мобільного телефону. Застосування 0800 дає такі переваги для бізнесу:
- Прийом дзвінків від клієнтів в багатоканальному режимі. Наприклад, Stream Telecom пропонує 333 канали для одночасного прийому дзвінків. Компанії-клієнти цього оператора можуть без проблем масштабувати штат диспетчерів. У тому числі створити зміни для денного та нічного прийому дзвінків, займатися обдзвоном та обговорювати послуги телефоном без обмежень за часом розмови.
- Збільшення кількості клієнтів. Cьогодні майже весь бізнес представлений в онлайні, а замовник зв’язується із виконавцем телефоном. Перевага віддається найчастіше безкоштовному номеру 800.
- Зручна організація роботи. Після первинного спілкування із клієнтом його можна перенаправляти на вузькопрофільного фахівця безпосередньо для обговорення нюансів замовлення. І таким чином звільнити співробітника для первинних загальних консультацій. Так проводиться відбір готових до співпраці клієнтів.
- Сталість. Номер 800 залишається за його користувачем незалежно від географії. Фірма переживе зміну регіону безболісно і продовжить роботу зі своєю клієнтською базою.
- Підвищення авторитету та лояльності компанії в очах клієнтів. Коли клієнт має можливість зателефонувати безкоштовно, це покращує його лояльність до компанії.
- Реалізація голосового меню. Ця опція дозволяє розвантажити операторів – частина питань можна вирішити через робота.
Підключити номер не складає труднощів – від заявки до початку роботи проходить всього кілька годин. При цьому отримані переваги швидко окуплять витрати на цей вид телефонії та розширять можливості бізнесу за рахунок надходження додаткових доходів.