Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Переваги безкоштовного номеру 0800 для дзвінків від клієнтів

Дівчина-оператор відповідає на телефонні дзвінки від клієнтів

Найважливішим пунктом у будь-якому бізнесі є залучення клієнтів і створення зручностей для них. А що може бути приємніше, ніж безкоштовний зв’язок для консультацій і замовлень? Саме такі можливості надає номер, який починається з 0800. Підключивши цю послугу, ви зможете збільшити обороти завдяки зростанню лояльності клієнтів.

Що означає безкоштовний номер

Номер з кодом 800 є світовим стандартом безкоштовних дзвінків. Код може відрізнятися в залежності від країни, наприклад, для України це 0-800. Ідея з’явилася ще в 60-х роках в США.

Незалежно від того, хто дзвонить і з якого типу телефонного зв’язку, 0800 номер від Stream Telecom не спише з клієнта грошей. Витрати бере на себе власник номера. Всі дзвінки йдуть по SIP-телефонії, і це обходиться набагато дешевше, ніж звичайні дзвінки.

За допомогою номера формату 0800 бізнес отримує потужний інструмент для підвищення продажів своїх послуг і товарів. Сьогодні все більше компаній і навіть державних установ застосовують такий формат для вхідних дзвінків. Тому на номер 800 можна сміливо телефонувати, навіть не маючи коштів на балансі.

Переваги використання номера

Номер з кодом 0800 не залежить від географії або оператора. Це IP-телефонія з переадресацією на зручний для приймаючої сторони формат. Тобто клієнти телефонують на єдиний номер, а співробітники компанії зможуть відповісти через Інтернет, лінію АТС або навіть з мобільного телефону. Застосування 0800 дає такі переваги для бізнесу:

  • Прийом дзвінків від клієнтів в багатоканальному режимі. Наприклад, Stream Telecom пропонує 333 канали для одночасного прийому дзвінків. Компанії-клієнти цього оператора можуть без проблем масштабувати штат диспетчерів. У тому числі створити зміни для денного та нічного прийому дзвінків, займатися обдзвоном та обговорювати послуги телефоном без обмежень за часом розмови.
  • Збільшення кількості клієнтів. Cьогодні майже весь бізнес представлений в онлайні, а замовник зв’язується із виконавцем телефоном. Перевага віддається найчастіше безкоштовному номеру 800.
  • Зручна організація роботи. Після первинного спілкування із клієнтом його можна перенаправляти на вузькопрофільного фахівця безпосередньо для обговорення нюансів замовлення. І таким чином звільнити співробітника для первинних загальних консультацій. Так проводиться відбір готових до співпраці клієнтів.
  • Сталість. Номер 800 залишається за його користувачем незалежно від географії. Фірма переживе зміну регіону безболісно і продовжить роботу зі своєю клієнтською базою.
  • Підвищення авторитету та лояльності компанії в очах клієнтів. Коли клієнт має можливість зателефонувати безкоштовно, це покращує його лояльність до компанії.
  • Реалізація голосового меню. Ця опція дозволяє розвантажити операторів – частина питань можна вирішити через робота.

Підключити номер не складає труднощів – від заявки до початку роботи проходить всього кілька годин. При цьому отримані переваги швидко окуплять витрати на цей вид телефонії та розширять можливості бізнесу за рахунок надходження додаткових доходів.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: