Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Реєстрація датчиків шин Prado 150 другий рестайл – вирішено!

Реєстрація кожного датчика TPWS - індикація на панелі приладів

Вирішив поділитися досвідом вирішення проблеми з реєстрацією датчиків тиску в шинах на Toyota Prado 150 2020 року (другий рестайл). Історія питання така.

Враховуючи, що у мене лежав без діла комплект металевих дисків, вирішив на них поставити зимову гуму і за потреби просто перекидати колеса в зборі. Це зручно по всіх сенсах:

  • Не потрібно брати участь в сезонному ажіотажі на шиномонтажі. Як не крути, а перевзування із попереднім записом, завантаженням і розвантаженням в салон гуми займає півдня.
  • Не потрібно платити два рази на рік за перевзування.
  • Можна добре заощадити на ресурсі зимової гуми, якщо ставити її з першими снігопадами, а знімати, як тільки встановлюється більш-менш тепла погода.

Здавалося б, все просто і зрозуміло. Залишається тільки вирішити питання із системою тиску в шинах. На форумах та інших сайтах інформації мало, оскільки тільки з другого рестайлу Toyota Prado 150 (починаючи з 2017-2018 років) з’явилася функція автоматичної реєстрації другого комплекту датчиків тиску без відвідування СТО, підключення комп’ютера або клонування датчиків.

Другий комплект датчиків тиску

Комплект оригінальних датчиків тиску в шинах коштує у кілька разів дорожче за неоригінальні. Навіщо платити більше? Я купив на olx такий комплект, він обійшовся восени 2022 року у 2000 грн (50 доларів) за 4 штуки.

Забігаючи вперед, хочу відзначити, що дані з цих датчиків надходять на комп’ютер автомобіля приблизно в два рази швидше після заведення машини у порівнянні з оригінальними датчиками Тойота. Не знаю, з чим це пов’язано, але це зручно. Це добре видно, оскільки зараз у мене 4 китайських датчика в колесах і один оригінальний у запасці. Коли всі були оригінальні, дані виводились одночасно. Зараз же запаска істотно відстає.

Раджу про всяк випадок до монтажу датчиків на диски і одягання гуми переписати та сфотографувати їхні номери! Якщо щось піде не так, ці коди можна буде вручну прописати в комп’ютер автомобіля.

Далі діємо за інструкцією.

  1. Встановлюємо другий комплект дисків із гумою на авто.
  2. При включеному запалюванні або заведеному двигуні коротко натискаємо кнопку з «арфою» три рази. Вона знаходиться над педаллю гальма. Видно її, тільки якщо заглянути під торпеду. Індикатор тиску на приладовій панелі заблимає і на дисплеї з’явиться напис «реєстрація кожного датчика TPWS.
  3. Проїжджаємо на швидкості більше 40 км на годину близько 30 км. Важлива не швидкість, а час. Для реєстрації знадобиться близько 30 хвилин.
  4. Показання нових датчиків тиску разом із показаннями датчика запасного колеса з’являться на дисплеї.

Інструкція з реєстрації датчиків TPWS в Prado 150 другий рестайл

Чому датчики тиску можуть не реєструватися

Я зіткнувся із проблемою, що система автомобіля вперто не хотіла бачити нові датчики тиску. Вже почав підозрювати, що один або кілька з нових датчиків просто браковані.

В інтернеті потрібної інформації знайти не вдалося. Є безліч постів від «академіків», які стверджують, що ця система працює взагалі тільки із уже прописаними комплектами датчиків. Хтось каже, що потрібно їхати тільки по трасі, що в місті датчики не зареєструються. У одних все працює відразу і без проблем. А іншим довелося проїхати 1500 км.

Загалом, розбрід і хитання. Начитавшись різних форумів, до мене прийшла наступна думка. Якщо датчики тиску шин погано реєструються в міських умовах, значить їм заважають якісь радіоперешкоди. Люди припускали, що напевно заважають датчики інших авто, але це, очевидно, сумнівне твердження. Не так багато у нас поки таких систем. Значить заважає щось інше.

Поки я вникав в питання, Гугл почав показувати рекламу зовнішніх систем тиску в шинах, які працюють на Bluetooth. У мене з’явилася робоча гіпотеза. А раптом сполучення телефону із магнітолою по блютузу і заважає всьому цьому процесу?!

Показання датчиків тиску Прадо 150

І таки так! Відключив блютуз на телефоні, проїхав по трасі 30 км на швидкості близько 60 км/год і вуаля. На дисплеї мого Prado 150 почали коректно відображатися показання нових датчиків.

Якщо у вас виникають проблеми з реєстрацією датчиків на Toyota Prado 150 другого рестайлу, вимкніть всі пристрої в салоні, які можуть давати радіоперешкоди. Зокрема, блютуз телефону.

Чи потрібна повторна реєстрація датчиків тиску при зміні коліс на літо

Тепер залишається відкритим питання, яку кількість датчиків тиску в шинах запам’ятовує Prado 150 саме другого рестайлу. Про дорестайлінгові та перший рестайл писали, що пам’ять тільки на 5 номерів. І кожен раз потрібно оновлювати в комп’ютері інформацію щодо кодів датчиків або просто обидва комплекти клонувати. Чесно кажучи, це мені не сильно цікаво, мене цікавить тільки другий рестайл.

Поки на думку не прийшла світла думка про те, що потрібно спробувати відключити блютуз, я встиг замовити шнурок mini-vci для підключення ноутбука до комп’ютера автомобіля. Думав, подивитися там можливі помилки і таким чином зрозуміти причину відмови реєстрації датчиків. Ну або в крайньому випадку розбортувати шини, подивитися коди датчиків і прописати їх вручну, як це робилося на попередніх версіях 150го Прадіка.

Враховуючи, що датчики все-таки прописалися, робити всього цього не довелося. Однак, підключивши ноутбук до автомобіля я побачив, що в пам’яті відводиться 10 записів для зберігання ідентифікаційних кодів датчиків тиску в шинах. Правда, відразу я побачив тільки дані встановлених датчиків, проте в меню є згадка і про другий комплект з 5 штук. Швидше за все, номери всіх 10 датчиків зберігаються в пам’яті, та при переході на літню гуму ніяких дій проводити не потрібно взагалі.

Навесні 2023, коли зміню комплект дисків, я постараюся не забути і написати тут про це. В крайньому випадку, навіть якщо буде потрібна повторна реєстрація, тепер це не є проблемою.

Що таке ініціалізація системи тиску в шинах на Prado 150

Ну і наостанок ще трохи інформації, може комусь стане у нагоді. В інструкції до автомобіля є два розділи, присвячених системі контролю тиск в шинах: ініціалізація та реєстрація. Яка різниця між ними?

Все просто. Другий по порядку розділ – Реєстрація – потрібен при встановленні на автомобіль датчиків тиску, які раніше на ньому не експлуатувались. Або ж, коли ви використовуєте періодично більше 10 різних коліс (датчиків).

Ініціалізація системи тиску в шинах на наших Прадіках – це підстроювання системи під свої переваги. Хтось любить качати колеса до 2.3 або 2.4, а інші їздять на 2.0. Я, наприклад, дотримуюся рекомендацій виробника і качаю 2.1. Але це, як то кажуть, питання смаку. Для того, щоб система розуміла, який тиск в шинах вважати недостатнім, необхідно її «пояснити», яке значення для вас є нормою. Для цього достатньо накачати колеса до потрібного тиску і довго утримувати кнопку з «арфою» протягом трьох секунд.

Ще раз звертаю увагу, що вся інформація в цій статті про проблеми реєстрації датчиків тиску в шинах, актуальна тільки для другого рестайлу Prado 150! У більш ранніх версіях моделі таких функцій немає.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: