Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Що буде, якщо переключити автомат в режими R або P на ходу?

Автоматична коробка перемикання передач

Сьогодні багато автомобілів, які пропонуються до продажу, комплектуються автоматичними коробками передач. Це зручно, оскільки не треба відволікатися на вижим зчеплення і перемикання ступенів важелем. Саме наявність автоматичної коробки перемикання передач є одним з головних факторів, що враховуються при виборі першої автівки водієм-початківцем. Але є і свої підводні камені. Скажімо, водій прямо на ходу може перевести селектор АКПП в положення P або R. в яких ситуаціях таке можливо, і чого чекати в результаті?

Перемикання селектора «автомата» в невідповідний режим можливий зазвичай в наступних випадках:

  1. Людина вперше сіла за кермо машини з АКПП, а до цього їздила тільки на «ручці». Рефлекси ще сильні, хочеться щось вичавити, та переключити. Що тут сказати – будьте уважніше, усвідомленіше. Вам належить серйозно поміняти навички водіння, отримані раніше.
  2. Похапцем – іноді машина ще не зупинилася, а водій вже намагається включити паркувальний режим або навіть задній хід. Подібна квапливість за кермом часом обходиться дорого. Навіть дорожче, ніж зіпсована техніка.
  3. Лихий заїзд і бажання зробити маневр, аналогічний поліцейському розвороту. Машина з АКПП – це вам не цирковий слон, а дорога – не арена. Затівати щось подібне явно небезпечно як для техніки, так і для навколишнього суспільства.
  4. Застрявання машини в снігу або бруду. Водій за звичкою може почати виїжджати «враскачку».

Як оцінити конструктивні особливості коробки?

В сучасних авто з АКПП відсутній механічний зв’язок важеля з самою коробкою. І електроніка здатна захистити Вас від усіх проблем. Включити не той режим подібно фантастиці. Але є вузли, де селектор автомата пов’язаний з коробкою за допомогою тросового приводу. Аналогічне конструктивне рішення має блокування АКПП в позиції P.

На щастя, оцінити наявність тросового приводу дуже легко. Тут є деякі ознаки, які перевіряються на практиці:

  • Коли машина стоїть на ухилі, селектор дуже важко пересувається з паркувального режиму. Справа в тому, що фіксатор міцно увійшов у западину зубчастого колеса, розташованого на вторинному валу. Коли машина в цей час намагається котитися, вивільнення фіксатора ускладнюється. Щоб пересунути селектор, треба докласти силу.
  • Цей перевірочний спосіб не рекомендується, хоча і працює. Коли їдете повільно, включіть паркувальний режим. Якщо важіль і коробку пов’язує все той же трос, почується хрускіт. Це клацання фіксатора по зубах. КПП навряд чи зламається тут же, але звук все ж негативно діє на нерви (та й на бюджет все-таки теж).

Заміна масла в АКПП

Перевірка КПП другим способом не рекомендується тому, що під час хрускоту гарантовано утворюється стружка. Це чудовий абразив, який буде точити деталі вузла, утворюючи нову стружку. Масло в ідеалі потрібно терміново замінити, причому повністю.

А чи можна оцінити, де конкретно стоять фіксатори з тросовим приводом? На яких коробках або навіть на яких машинах? Звичайно, ось список, причому сюди увійшли не тільки гідромеханічні трансмісії:

  1. Машини з популярними 4-ступінчастими автоматами французького виробництва DP0/DP2 і DP8. З такими коробками їздять багато Рено, Пежо і Сітроени.
  2. Hyundai Solaris і Kia Rio.
  3. Jatco JF011E. Renault, Mitsubishi, Nissan, Jeep, Dodge, Peugeot, Citroen. Навіть Mercedes-Benz С-класу 3 покоління (W204) їздить з таким варіатором.

Задній хід і паркінг

Однак, включити задній хід в русі на таких машинах не вийде. Коробки згаданих типів переводяться на задню не тросом, а клапанами гідроблока. Тими ж, в свою чергу, управляє електроніка. Вона біди не допустить. В результаті небезпечно включати тільки паркувальний режим на АКПП (P) в русі. Але і тут миттєвої поломки вузла не відбудеться, хоча знос дуже сильно збільшиться. Перемикайте режими «автомата» тільки після повної зупинки! Інакше оціночна вартість авто значно зменшиться.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: