Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Що таке балансування коліс, коли і навіщо воно потрібне

Балансировка колеса на станке

Що таке балансування коліс

Статичне балансування коліс полягає в поєднанні центру маси коліс з віссю обертання. Для цього спеціальні обважнювачі кріплять навпроти найважчого елемента колеса. Але в зв’язку з тим, що колесо за своєю формою не є тонким диском, а являє собою досить широкий каток, то потрібно динамічне балансування. В ході цієї процедури обважнювачі кріплять як на внутрішній частині колеса, так і на зовнішній.

Варто відзначити, що процедуру балансування необхідно проводити регулярно, особливо після заміни шин на колесах. Після установки інших шин (нових або б/в не має значення) на диск показник дисбалансу кожної зі сторін може доходити до 60 г. У разі, якщо цей показник ще вище, то необхідно прокрутити на диску гуму, повернувши її на 180 градусів. В результаті проведення процедури балансування співробітники на шиномонтажі знижують дисбаланс до 5 г на одну сторону або навіть менше. Прийнято вважати, що нові покришки можуть трохи провернутися на диску після перших кілометрів їзди, внаслідок чого балансування може змінитися.

Якщо водій перед кожним сезоном змінює гуму, ставлячи то літню, то зимову на одні диски, то процедуру балансування потрібно виконувати регулярно. Однак ті водії, які мають запасний комплект коліс для зими і літа, нерідко задаються питанням про те, чи слід робити балансування після заміни коліс в зборі.

Розглянемо всі ці питання,адже це вкрай актуально.

Коли потрібне балансування

Щоб відповісти на питання про те, як часто потрібно робити балансування, в першу чергу слід звернутися до інструкції на машину. Незалежно від виробника і моделі авто, проводити балансування рекомендується після того, як авто проїжджає 10-15 тисяч кілометрів. У разі, якщо протягом одного сезону машина проїжджає менше, то ця процедура не потрібна. Однак є деякі ситуації, коли балансувати колеса все-таки варто.

Будь-які загальні поради ідеальні тільки в теорії, на практиці все може бути зовсім по-іншому. Найчастіше рекомендується спостерігати за станом машини і контролювати зручність водіння. На балансування потрібно їхати в тому випадку, якщо виникає биття рульового колеса. Слід зазначити, що биття на задніх колесах відчувається набагато слабкіше, проте балансувати потрібно всі чотири колеса. Автомобіліст відчує відчутний дискомфорт у водінні тільки в тому випадку, якщо дисбаланс задніх коліс досить істотний. Конкретні цифри залежать від розмірів колеса і моделі авто.

Якщо водій самостійно змінює зимовий і літній комплект коліс, то можна скористатися такою порадою. Після того як комплект коліс з новою гумою був встановлений, слід поїздити пару днів. За цей період шина повинна прийняти свою звичайну форму. Якщо при їзді на будь-якій швидкості немає ніякого дискомфорту або вібрацій, то в майстерню можна не їхати.

Планове балансування колеса потрібно, якщо:

  • на великій швидкості колесо потрапило в яму;
  • протягом сезону автомобіль проїжджає більше 15 тис. км;
  • якщо в машині немає системи антиблокування гальмівних колодок, а водій нерідко гальмує «юзом» на асфальті;
  • раніше дисбаланс вже спостерігався, але водій відклав балансування на більш зручний час. Не варто нехтувати цим;
  • водій не дуже досвідчений і може не відчути дисбаланс, особливо на задній осі.

Для чого потрібне балансування

Балансувати колеса потрібно для того, щоб їзда на автомобілі була комфортною для водія. Якщо у коліс дисбаланс, то це стане причиною вібрації в салоні. Крім цього незбалансовані колеса є причиною швидкого зносу гуми і коліс, а також підвіски автомобіля. У широкому сенсі незбалансовані колеса не тільки негативно впливають на всю ходову авто, але і можуть стати причиною виникнення аварійної ситуації.

Проходити процедуру балансування коліс необхідно для того, щоб маса колеса була розподілена рівномірно. Це не тільки запобігає биттю колеса і вібрації ходової, але і знижує знос гуми, підвищує комфорт під час їзди.

Чи слід балансувати задні колеса

Як задні, так і передні колеса необхідно балансувати регулярно. Однак проблема в тому, що дисбаланс на передніх колесах більш помітний. А ось вібрація задніх коліс спостерігається зазвичай на швидкості більше 120 км/ч.і тільки при значному дисбалансі.

Зняття колеса автомобіля

Важливі моменти

Є ще кілька моментів, на які слід звернути увагу:

  • перед тим, як їхати в майстерню для балансування, варто добре помити колеса від бруду, видалити дрібні камінчики. Будь-які, навіть найменші фракції, які застрягли в колесі, можуть вплинути на балансування. У підсумку, коли гума очиститься від бруду і камінчиків, балансування зіб’ється;
  • варто перевірити, щоб майстер до запуску верстата зняв з колеса старі компенсуючі обважнювачі.

Виходячи з усього написаного вище можна зробити наступний висновок. Процедура балансування необхідна для більш комфортного і безпечного руху, продовження терміну експлуатації гуми і всієї ходової. Проводити балансування слід регулярно, при цьому не варто забувати і про задні колеса.

Ну і, звичайно, кажучи про балансування, не варто забувати і про правила вибору і сезонної заміни гуми. Рекомендуємо звернути увагу на нашу статтю про те, Чим відрізняються літні, зимові та всесезонні шини. А також, Що краще взимку: «липучка» або шипи.

Також вас можуть зацікавити відповіді на інші питання, що часто виникають у власників і водіїв автомобілів:

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: