Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Тест драйв Nissan Qashqai – друге покоління видатного кроссовера

Nissan Qashqai

В Україні Nissan Qashqai завоював визнання дуже багатьох покупців. Його продажі по всьому світу переступили позначку в два з гаком мільйона автомобілів. Але, як не крути – вік бере своє, пора робити нове або дуже детально і ретельно змінювати старе. Ось і інженери компанії Nissan побудували друге покоління знаменитого кросовера на абсолютно новій модульній платформі CMF (Common Modular Family). Ну а ми у свою чергу вирішили оцінити цей автомобіль: його переваги та, можливо, недоліки.

Застосування високоміцних сталей дозволило зменшити масу кузова, а інтеграція систем активної безпеки додала йому більшої жорсткості. Це мінус тридцять кілограмів. Змінилися і габарити. Кузов став на 47 мм довшим, на 20 мм ширшим і на 15 мм нижчим, ніж у попередника.

Габаритні розміри

Колісна база & ndash; 2646 міліметрів. Довжина & ndash; 4377 міліметрів. Ширина – 1806. Висота – 1595. Автомобіль створений з чистого аркуша, але не позбавлений фамільних особливостей і дизайнерських ліній попередньої моделі Qashqai. Він став зовсім іншим. Дуже сильно змінилася зовнішність.

Трикутне віконце інтегроване в задню стійку, поздовжні ребра жорсткості на капоті і малюнок задніх ліхтарів – ось вони фамільні риси моделі. Салон автомобіля як запевняли японці, став преміальним & ndash; але це лише виверт . Дизайн інтер’єру, як в простих комплектаціях, так і в максимальних зі шкіряною обробкою сидінь і панорамним дахом вигладить дуже стильно і свіжо, але до преміального рівня ще далеко.

Відмінно читається приладовий щиток з кольоровим екраном, зручно розташовані кнопки і перемикачі & ndash; це, звичайно, приємно. Але ось один нюанс – підлокітник стоїть на місці, можливості його регулювання немає. Новий педальний блок дозволив збільшити корисну площу салону в поздовжньому напрямку на 11 міліметрів. А нові каркаси сидінь (у розробці брали участь фахівці NASA) дали пасажирам ще сантиметр корисного простору до даху.

Салон автомобіля

Салон автомобіля Ніссан Кашкай

Крім того, оптимізовано внутрішній простір. На правому пасажирському сидінні все відмінно, місця вистачає у всіх напрямках, немає сорому ні в плечах, ні в ногах. Та й на задньому дивані дійсно стало просторіше в усіх відношеннях. Місця для колін додалося і над головою. Обсяг багажника тепер становить 430 літрів проти 410 літрів у першого покоління. Якщо скласти заднє сидіння, то ця цифра збільшитися до значних 1585 літрів. На відміну від своїх європейських побратимів українська версія має повнорозмірне запасне колесо.

На автомобілі стали доступні такі системи, як: система кругового огляду на 360 градусів з кольоровим дисплеєм (AVM), передні і задні датчики паркування в парі з камерою заднього виду, система автоматичного перемикання дальнього світла на ближній (HBA), система контролю втоми водія (DAS), система контролю рядності руху (LDW), система моніторингу «сліпих» зон (BSW), система розпізнавання рухомих об’єктів (MOD), інтелектуальна система допомоги при паркуванні (IPA) і нова мультимедійна система NISSAN connect 2.0.

Ось після цього дійсно можна подумати, що це преміальний кроссовер. На даний момент автомобілі в Україні продаються з 3-я типами двигуна і двома варіантами КПП. Це новий турбований 1.2 літровий двигун потужністю 115 к. с. з МКПП. Дизельна версія 1.6 літра потужністю 130 к.с. з новою АКПП (Варіатор нового покоління CVT). І знайомий по колишньому поколінню 2.0 літровий (атмосферний) 140 к.с. варіант з МКПП або варіатором CVT.

Проведення тест-драйву

Тестова версія автомобіля була, як і належить в максимальній комплектації. Для нас максимальне оснащення автомобіля дозволить більш точно оцінити можливості автомобіля. Погода в день тест драйву спеціально як на замовлення, вночі йшов дощ і з’їжджати з траси не рекомендується на легковому седані, тому випробуємо Qashqai по повній програмі. Як поведуть себе системи і варіатор – перевіримо.

Влаштуватися в автомобілі вдалося без зусиль, ергономіка Nissan завжди була простою і інтуїтивно зрозумілою. Великі дзеркала з хорошим кутом огляду, відмінний огляд в лобове скло який доповнюють видимий капот з «опуклими» формами не можуть цьому перешкодити. Асфальт, ви про що? Відразу ж після автосалону Nissan & ndash; розбита дорога, ями, глибокі калюжі & ndash; ось це початок.

Ходова частина

Підвіска в автомобілі працює жорстко, чутні стуки, але це все на швидкості більше 50 км/год, як повели б себе корейські моделі страшно подумати. Відзначимо той факт, що підвіска в порівнянні зі старою моделлю більш затиснута, але керованість і зворотний зв’язок на кермі стала гостріше і чутливіше (електричний підсилювач керма, з системою зміни зусиль – роблять свою справу).

І це все на 18 колесах. Диски 16-го радіуса і шини з більш високим профілем трохи пом’якшують поведінку автомобіля. Єдиний мінус на наш погляд в колесах більшого діаметру, це те, що гучність і часті стуки при роботі підвіски можуть перекреслити бажання установки їх на автомобіль. На наш погляд, оптимальний варіант установки коліс 17 радіуса. Колеса міняти, звичайно, ніхто нам не буде, їдемо далі.

Спроба перевірки роботи електронних систем стабілізації на мокрому (грязьовому) покритті пройшла успішно. Після цього ми звісили задню вісь нашого автомобіля і спробували забратися назад на трасу, попередньо вимкнувши систему стабілізації. Відзначимо, все це робили з місця, без будь-яких розгонів.

Nissan потріскуючи системою стабілізації повільно, але вірно виїхав назад на трасу. Після чого сумніви в його прохідності стали зовсім не актуальні. Провівши, якийсь час на трасі, сонячна погода практично висушила грунт, і ми продовжили наш позашляховий тест драйв.

На трасі і в місті Qashqai як і раніше м’який, не такий гострий в поворотах, але можливо це теж його фамільна риса. Двигуна в парі з новою трансмісією цілком вистачає. Паспортні дані про швидкісні характеристики за нашими відчуттями вірні, але ось що стосується витрати, тут не все чисто.

Витрата палива

Витрата палива далекий від тих заявлених показників, що вказані в технічних характеристиках NISSAN. Особливо це відчутно в місті. На повнопривідній версії у нас вийшло близько 13 літрів, а що стосується передньопривідного автомобіля-11,5 літрів. За такі хитрощі компанія Hyundai в минулому році була оштрафована на кругленьку суму.

Автомобіль додав в шумоізоляції салону і робота нового варіатора на високих оборотах тепер не дратує. Трансмісія дійсно працює відмінно, і не приходять думок про те, що тут варіатор. Дуже сподобалася нова система ручного гальма, тепер вона електронна.

Підводимо підсумки

Підводячи підсумок нашого тест драйву, хочеться відзначити. Дизайн, як то кажуть, на смак і колір, але нам дуже сподобався. Місткість & ndash; відмінні показники для середньо розмірного міського кросовера. Комфорт м’який, але єдине хотілося більш енергоємної підвіски. Посадка і ергономіка & ndash; може бути в більш далекій поїздці нюанси, і проявляться, але поки в очі нічого не кинулося.

Двигун & ndash; динамічні характеристики не поступаються своїм прямим конкурентам. Трансмісія & ndash; дуже сподобалася робота АКПП. При цьому її робота стала набагато тихіше і плавніше. Управління & ndash; все той же Qashqai, але автомобіль став трохи гостріше і більш передбачуваний. Всі електронні помічники дуже радують і дійсно допомагають керувати автомобілем.

Машина добре збалансована і пропонує відмінний досвід сучасного високотехнологічного автомобіля за прийнятні гроші. У всякому разі, цей автомобіль краще свого першого попередника. І тепер він задає нову планку для своїх прямих конкурентів.



ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ