Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Види поліграфічних послуг сучасної друкарні

Полиграфическая продукция

До числа поліграфічних послуг можна віднести досить широкий спектр різних дій, включаючи: друк журналів, газет і книг, листівок, блокнотів, рекламних брошур тощо. Подібного роду послуги надають як в різних друкарнях і видавництвах, так і в дизайнерських студіях.

Незважаючи на повсюдну цифровізацію, друкована продукція все ще є вкрай актуальною як для малого, так і для великого бізнесу. Коли потрібно терміново надрукувати матеріал, слід уважно поставитися до вибору виконавця, адже робота повинна бути зроблена не тільки швидко, але і якісно.

Що таке поліграфічні послуги

В процес надання подібних послуг входить певна послідовність виконання роботи, включаючи:

  • формування макета;
  • передпечатну підготовку;
  • безпосередньо друк;
  • постобробку готової продукції.

В даний час поліграфічні послуги є вкрай популярними, адже багато компаній прагнуть не тільки прорекламувати себе, але і виділитися на тлі конкурентів. Саме для цього компанії замовляють виробництво унікальних логотипів, візитних карток і рекламних брошур.

Різновиди поліграфічної продукції

Подібні послуги користуються популярністю в багатьох сферах діяльності: в бізнесі, політології, рекламі тощо.

Існують такі різновиди поліграфічних послуг: буклети і листівки, бланки, брошури, блокноти, конверти і папки. Крім цього в друкарні можна замовити виготовлення індивідуальних календарів з унікальним дизайном, візиток, етикеток і ярликів, кубариков. Розглянемо найбільш популярні види поліграфічних послуг.

Бланки

Являє собою стандартизовану форму, яку необхідно заповнювати, зазвичай у форматі А4. У бланку можуть бути всі необхідні дані про компанію, тому найчастіше їх виробляють згідно з єдиним дизайн-кодом організації. На фірмовому бланку може бути:

Листівки

Можуть бути як інформаційного характеру, так і просто рекламними. Листівки прийнято робити більш якісними, ніж бланки. Найчастіше листівки використовують в рекламних цілях, щоб залучити потенційних клієнтів.

Поліграфія терміново

Буклети

Буклет являє собою стандартний аркуш паперу, який складають в кілька разів. На них міститься різна інформація. Зазвичай буклети застосовуються в якості реклами, їх роздають на виставках і конференціях.

Брошури

Представляє з себе кілька листів, які з’єднані між собою за допомогою пружини або клею. Застосовуються в якості рекламних та ознайомлювальних матеріалів для залучення нових клієнтів, інформуванні про нові види продукції або послуг.

Календарі

Можуть бути настінними, настільними, кишеньковими тощо. Виробляють календарі різних розмірів і з різними зображеннями, в залежності від побажань клієнта.

Візитка

Візитні картки – це маленькі прямокутні листи, найчастіше з якісного матеріалу. Зазвичай містить інформацію про власника або компанію.

Папки

Даний вид поліграфічної продукції призначений для документації. Найчастіше папки роблять згідно дизайн-коду компанії.

Блокноти

Блокнот являє собою скріплені аркуші паперу і призначений для персональних записів. Листи в блокноті можуть бути зроблені різного розміру і кольору.

Конверти

У конвертах прийнято зберігати, передавати або пересилати поштою важливі папери або документацію. Існують наступні види конвертів:

  • для пересилання листів;
  • фірмові;
  • для компакт-дисків.

Кубарики

Особливо популярний вид поліграфічної продукції, який являє собою аркуші паперу невеликого розміру, з’єднані один з одним з одного боку і легко відриваються.

Етикетки

Невелика наклейка, яка містить коротку інформацію про товар, а також логотип виробника.

Бирки

Це аркуш міцного картону або паперу, який можна прикріпити до продукції.

Різновиди поліграфічних послуг

Друкарні надають широкий спектр поліграфічних послуг, включаючи:

  • детальне опрацювання дизайну – створюють унікальний дизайн, виконуючи всі вимоги та побажання замовників;
  • створення яскравих, що запам’ятовуються логотипів за індивідуальним замовленням;
  • редагування і коригування готового матеріалу, який з яких-небудь причин не зовсім влаштовує замовника;
  • будь-який вид друку;
  • ламінування.

Великі друкарні завжди надають послуги дизайнерів і копірайтерів, які можуть не тільки скласти якісний рекламний матеріал, але і розробити логотип для компанії, продумати до дрібниць друкарську продукцію для маркетингових кампаній.

Постобробка продукції після друку

Після того як продукція була надрукована, необхідно додатково провести з нею певні маніпуляції, використовуючи спеціальне обладнання. Тільки після цього клієнт отримує своє замовлення в повністю готове для використання або реалізації вигляді. Слід зазначити, що загальна кількість часу на виготовлення різної поліграфічної продукції може значно відрізнятися. Час виконання замовлення безпосередньо залежить від використовуваного матеріалу.

Післядрукарська обробка

Процес постобробки надрукованої продукції складається з декількох етапів.

Різання листів

Майже завжди в першу чергу необхідно розрізати листи. Це дозволяє готової продукції придбати більш гарний зовнішній вигляд, а також відрізати білі поля, які завжди є при друку. Нерідко на одному аркуші розташовується кілька виробів. Тому їх необхідно розділити.

Біговка

Окремі види поліграфічної продукції мають особливу лінію, яку можна продавити в поглиблення. Це називається біговка. Даний процес значно продовжується термін служби продукції, адже в процесі використання папір в місцях згину не буде відриватися і псуватися. Варто відзначити, що біговку можна виробляти і на ламінованих листах.

Фальцювання

В ході даного процесу на папір наносять лінію згину і надають їй форму за допомогою спеціального обладнання. Найчастіше фальцювання виробляють на середньо жорстких аркушах паперу. У разі, якщо потрібно фальцювання на папері підвищеної щільності, то перед цим його потрібно піддати біговці.

Брошурування

Особливий спосіб з’єднання листів один з одним. Використовуються такі методи брошурування:

  • безшовне скріплення за допомогою клею;
  • пружинне з’єднання;
  • скріплення скобами.

Тиснення фольгою

Фольгування дозволяє нанести напис або красивий візерунок на папір. Наприклад, досить часто цей метод можна зустріти на візитних картках.

Округлення кутів

Через технологічні особливості виробництва поліграфічна продукція має досить гостри кути. Це може доставляти дискомфорт при використанні. Саме з цієї причини кути обробляють.

Висічка

Даний процес дозволяє надати продукції форму. Виконується тільки на пластику, папері, шкірі або картоні.

Перфорування

В ході перфорування можна зробити відривні елементи на продукції. Наноситься за допомогою особливих ножів.

Ламінування

Готову продукцію можна заламінувати. Це дозволяє захистити її від негативного зовнішнього впливу і розмокання. Використовуються такі типи ламінації:

  • глянцева. Дозволяє поліпшити зображення, підвищити контраст і зробити кольори більш насиченими;
  • матова. Дозволяє зробити картинку глибше і об’ємніше;
  • soft touch. Приємна на дотик, злегка оксамитова. Дозволяє не тільки повністю зберегти чіткість і якість картинки, але і є більш довговічною.
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: