Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Як вибрати зручне офісне крісло

Офисное кресло

Стілець (а вірніше – крісло) — найважливіша частина робочого місця будь-якого офісного співробітника. У тому числі людей, більшу частину часу проводять в роботі за комп’ютером. Часто, захоплюючись робочим процесом і зосередившись на поточних завданнях, ми не звертаємо ніякої уваги, на яких меблях ми сидимо. І це дуже даремно! Адже мова йде про наше здоров’я.

Як же грамотно вибрати офісне крісло, яке часто називають ще й кріслом керівника. Хоча, звичайно, будь-яка поважаюча себе компанія купує зручні ергономічні меблі не тільки для керівників, але і для всіх інших співробітників. Але, втім, не про це …

Якщо Ви ніколи не замислювалися над тим, як правильно вибрати крісло керівника, очевидно, варто це зробити прямо зараз. Поки про це питання не нагадала Ваша спина.

Про стільці для відвідувачів

На жаль, у багатьох офісах співробітники сидять на так званих стільцях для відвідувачів. Класичним прикладом такого стільця виступає всім відомий офісний стілець ISO. Це найдешевший і тому поширений варіант “крісла” з помітно відігнутою назад спинкою. Він описується на чотири стаціонарні ніжки, ніяких регулювань не має. Стільці ISO раціонально ставити в приймальні, де відвідувачі не проводять на них значну кількість часу.

У незручному кріслі є і свої переваги!

Це, звичайно, жартівливе твердження. Єдиною позитивною стороною сидіння на такому предметі меблів є часта необхідність з нього ставати. Таким чином виходить своєрідна розминка, що перешкоджає набору зайвої ваги.

Однак, негатив від незручних меблів цілком реальний. Протягом робочого дня на такому стільці людина змушена приймати різні незручні пози. Що незабаром призводить до різних захворювань хребта.

Яким має бути офісне крісло

У різних санітарних нормах і правилах наведені вимоги до організації робочого місця для роботи за комп’ютером. І стілець або крісло тут грають м’яко кажучи не останню роль.

Так, згідно з вимогами санітарних норм конструкція крісла повинні забезпечувати підтримку зручної пози для роботи за комп’ютером. Більш того, вибирати конкретний предмет меблів необхідно відповідно до росту співробітника. І так на кожному конкретному робочому місці.

Офісне крісло має бути поворотно-підйомним. Тобто регулюватися як по висоті сидіння, так і надати можливість повертатися з кріслом в горизонтальній площині. Крім того, в хорошому офісному стільці повинні бути регулювання кутів нахилу не тільки спинки, але і сидіння. Зрозуміло, всі такі регулювання повинні бути продуманими і характеризуватися надійною фіксацією всіх або багатьох положень.

А що з підлокітниками, чи потрібні вони?

Підлокітник

Мало хто знає про головне призначення підлокітників. Виявляється, вони розроблені лише для того, щоб допомогти людині з посадкою в крісло, або підйому з нього. Але не для того, щоб в процесі роботи лікті спиралися на підлокітники.

Важливо звернути увагу на те, щоб підлокітники крісла були нижче робочої поверхні столу. Інакше лікті будуть упиратися в них, а плечі, відповідно, перебувати в незручному піднятому положенні.

Також іноді підлокітники можуть обмежувати рух офісного стільця до столу для досягнення зручного положення для працюючого за комп’ютером. На щастя, більшість підлокітників можна легко демонтувати. Тому, якщо параметри Ваших меблів укладаються в описані вище ситуації, від цих елементів краще відмовитися.



ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ