Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Як вибрати приміщення під магазин?

Необычный магазин Diesel в Лондоне

Знайти відповідне приміщення під свій магазин – це вкрай актуальна проблема для підприємців. В даний час однією з найбільш затребуваних ніш бізнесу є роздрібна реалізація продукції. Але варто пам’ятати про те, що підприємницька діяльність та її результати безпосередньо залежать від місця розташування торгової точки. Вибір місця для оренди приміщення під магазин – це вкрай складний процес, в ході якого необхідно звертати увагу на безліч нюансів і дрібниць.

Яка комерційна нерухомість підходить для магазинів

Приміщення під роздрібні продажі можуть бути різних видів. Серед них найбільш поширені:

  1. Магазини у великих торгово-розважальних центрах. Таке розташування є вкрай вигідним, адже ТРЦ відвідує безліч людей, а значить буде постійний потік клієнтів. При цьому підприємцю не потрібно самому вирішувати проблеми з підключенням необхідних комунікацій. Безсумнівним плюсом є і те, що в ТЦ завжди є охорона, тому опікуватись питаннями безпеки не доведеться. У торгових центрах найкраще розміщувати магазини брендової продукції, елітні алкомаркети або лавки з сувенірами і солодощами. При цьому слід пам’ятати, що найкраще розмістити магазин якомога ближче до входу.

  2. Окрема будівля, яка не пов’язана з іншими об’єктами. Це вигідно, адже власник магазину зможе сам розпланувати розміщення вітрин, дизайн приміщення. При цьому можна вибирати будь-яке зручне місце з високою прохідністю, бажано подалі від конкурентів. Основним недоліком є те, що такі приміщення оцінюються та коштують набагато дорожче, як для оренди, так і на продаж. Також можуть виникнути труднощі з підведенням необхідних комунікацій.

  3. Нежитлова квартира на першому поверсі в багатоповерхівці. Серед плюсів такого розташування варто відзначити близькість до потенційних клієнтів. Найзручніше в такому місці відкривати продуктовий магазин, адже мешканцям найближчих будинків не завжди хочеться їздити в супермаркети, а магазинчик під боком буде вкрай зручним для них.

Магазин Adidas в Амстердамі

Як вибрати місце для магазину

Правильно вибране місце для майбутнього магазину є запорукою успіху. В ході планування розташування торгової точки варто враховувати специфіку продукції, що продається. Саме тому місце для розміщення магазину безпосередньо залежать від продаваних товарів, рівня цін тощо.

Наприклад, маленькі магазинчики, які пропонують покупцям продукти та алкогольні напої, можна відкрити в будь-якому спальному районі міста. Рівень цін може бути вище, якщо поруч немає конкурентів. При цьому успішність ведення бізнесу також залежить і від асортименту пропонованої продукції.

У разі, якщо магазин спеціалізується на специфічній продукції, наприклад, на елітному алкоголі, унікальній нижній білизні для жінок або ювелірних прикрасах, то його потрібно відкривати в центрі міста. Необхідно вибирати місця, де за день проходить велика кількість людей.

Щоб оцінити найбільш вдале місце, варто вивчити демографічну обстановку в місті та конкретному районі. А також дізнатися, чи будуть поруч розташовані магазини конкурентів. Не варто відкривати магазини далеко від прохідних місць, в глибині району.

Велике значення має наявність парковки поруч з торговою точкою. Чим ближче клієнт залишить автомобіль, тим більша ймовірність, що він зайде саме в ваш магазин. Крім цього варто звернути увагу і на близькість до зупинок громадського транспорту. Наприклад, в Києві можна відкривати магазин поруч з будь-якою станцією метро, адже потік людей там завжди великий.

Вивчення прохідності місця

В процесі пошуку приміщення під магазин варто оцінювати нерухомість не тільки з точки зору того, скільки людей буде проходити повз магазин в день. Але також і число потенційних покупців.

Наприклад, в магазині продаються товари для дітей. Це означає, що потенційними покупцями виступають сім’ї з дітьми. Тому такі магазини можна відкривати поблизу шкіл і садків. Проте поруч зі студентськими гуртожитками такі магазини не будуть особливо популярні, хоч і кількість людей, які проходять повз, буде високою.

Що потрібно пам’ятати при пошуку приміщення для магазину

Знайти місце під магазин може бути вкрай непросто. В процесі пошуку відповідного необхідно ретельно все вивчити, зваживши всі плюси і мінуси. Слід звернути увагу на такі аспекти:

  • стан приміщення;
  • майбутню вартість оренди, якщо мова йде про комунальне майно;
  • місце розташування;
  • підключення до систем комунікацій;
  • планування і загальну площу приміщення.

Магазин Dior в Нью-Йорку

Ринкова вартість приміщення під магазин можна бути найрізноманітнішою. В першу чергу на вартість впливає місце, де знаходиться нерухомість. Наприклад, оренда у великому ТЦ досить дорога. А ось нежитлове комерційне приміщення на першому поверсі багатоповерхівки в спальному районі можна орендувати відносно недорого.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: