Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Як заощадити на переїзді – 5 способів

Переїзд та віслюк

Переїзд квартири або офісу завжди забирає багато нервів та коштів. Адже цей процес пов’язаний із значною кількістю витрат. Не кажучи вже про стрес від зміни звичного місця та страху за знищені та зіпсовані при переїзді речі.

Як правило, бюджет на будь-який переїзд обмежений, а кошти на цей захід часто перевищують заплановані. Однак, є кілька секретів та хитрощів, за якими можна істотно зменшити витрати. І в результаті дуже непогано заощадити.

Нижче наводимо 5 порад, дотримуючись яких можна полегшити процес переїзду та заощадити гроші.

1. Не перевозіть мотлох

Найбільш ефективний та економний спосіб при переїзді – це попереднє сортування речей. Що називається «із пристрастю».

В результаті такого попереднього сортування можна із подивом виявити, що частина речей припадає пилом на полицях роками і навряд чи знадобиться в майбутньому. Потрібно прийняти вольове рішення та відмовитися від перевезення таких непотрібних речей. Адже зрозуміло, що загальні витрати на переїзд безпосередньо пов’язані із кількістю речей, що транспортуються.

Справді, який сенс платити за транспортування мотлоху, який тільки забиратиме місце в новій квартирі чи офісі?

Зауважено, що ті речі, які не використовувалися більше року, у 90% випадків не знадобляться ніколи. Тому непогано було б позбутися їх ще до переїзду. Безумовно, із цього правила є й винятки, але зрозуміло одне – що менше речей ми транспортуємо, то менше за це нам доведеться заплатити. Ну а “зайві” речі необов’язково викидати, їх можна продати через інтернет або віддати знайомим.

2. Грамотно вибирайте перевізника

Відомо, що різні компанії, що працюють в одній і тій же сфері, формують ціни на свої послуги по-різному. При цьому не завжди дешевший перевізник зробить свою роботу гіршою, ніж дорогий. Тоді навіщо платити більше?

Знайти бюджетних перевізників не так складно, проте на сайтах їх компаній наведено лише орієнтовні ціни. Тому потрібно отримати від них пропозиції щодо перевезення саме вашого обсягу речей з урахуванням усіх деталей. Для цього необхідно зробити таке:

  • Складіть повний список майна, який необхідно перевезти. Вкажіть такі важливі подробиці, як маршрут, особливості під’їзду, наявність ліфтів тощо. Після цього попросіть співробітників кількох конкуруючих компаній із перевезення речей зробити вам цінову пропозицію. Цю цифру бажано порівняти із загальними цінами, представленими на сайті компаній. Для того, щоб зрозуміти всю картину, достатньо продзвонити три фірми.
  • Вивчіть перевізників. Обов’язково почитайте відгуки в інтернеті вибраних компаній. Обов’язково звертайте особливу увагу саме на негативні відгуки. Саме вони показують, наскільки та чи інша фірма готова шукати вихід із проблемних ситуацій, які при переїздах, на жаль, зустрічаються не рідко. Та й загалом позитивні відгуки не завжди бувають правдивими. І на відміну від негативних не повною мірою дають змогу судити про якість роботи перевізника. Також важливо звертати увагу на кількість відгуків. Їх незначна кількість може говорити про непопулярність фірми через недостатній досвід або низьку якість послуг. Докладніше про нюанси вибору компанії-перевізника для переїзду можна прочитати тут.
  • Порівняйте результати. Серед поданих пропозицій виберіть оптимальний варіант з погляду цін на послуги та якості їх надання.
  • Забронюйте дату та час. Заздалегідь домовтеся з представниками обраної фірми. Як правило, хороші перевізники завантажені роботою та їх час розписаний на найближчі кілька днів.

3. Більшість речей упаковуємо самі

Для того, щоб заощадити при будь-якому переїзді, важливо провести своїми силами якомога більше видів робіт. Справді, навіщо витрачати гроші на те, що можна легко зробити самостійно?

Просто запакуйте все, що можете самі. Поки ви чекаєте на приїзд вантажників, завжди достатньо часу, щоб зайнятися упаковкою. Принаймні невеликих речей. Не всі приділяють належну увагу упаковці. Однак, насправді це монотонна і трудомістка робота, яка забирає значно більше часу, ніж може здатися на початку.

Цілком очевидно, що самостійна упаковка речей дозволить вам суттєво заощадити. Однак тут важливо не перестаратися, щоби така економія «не вилізла боком». Тому упаковку габаритних і крихких речей краще все ж таки довірити професіоналам. А цінні речі ще до перевезення краще оцінити, щоб у разі псування майна у вас на руках були документи для відшкодування збитків.

4. Використовуйте для переїзду картонні коробки

Коти та картонні коробки

Картонні коробки – незамінна річ при переїзді квартири чи офісу. Вони дозволяють компактно запакувати речі, при цьому захищаючи їх від пошкоджень.

Відомо, що при середньому квартирному переїзді використовуються щонайменше 50 картонних коробок. Постає питання – де їх взяти. Звичайно, можна збирати їх по друзях або у супермаркетах. З одного боку, ви отримаєте безкоштовну тару. Але з іншого – витратите купу часу і будете мати коробки не тих форм і розмірів, які потрібні саме вам.

Картонні коробки для переїзду потрібно купувати безпосередньо під ваші речі. Адже, крім звичних всім стандартних коробок, існує спеціальна картонна тара для перевезення одягу, комп’ютерної техніки або картин.

Після того як ви відсортуєте речі та складете їх перелік, має сенс звернутися до виробника та продавця картонних коробок для переїзду та зберігання речей. Менеджери порадять, яку кількість і яких саме коробок вам необхідно придбати для переїзду вашого переліку речей.

5. Не купуйте специфічну упаковку

Найчастіше крім картонних коробок для переїзду жодні інші специфічні пакувальні матеріали не потрібні. Точніше, без них легко обійтися.

Якщо ви купили коробки, але їх не вистачило, можна пошукати в будинку потрібну альтернативу. Так, кошик для білизни та великі каструлі можна заповнити значною кількістю дрібних не крихких предметів. Туристичні валізи чудово впораються із перевезенням важких книг. Звичайно, всі види сумок від маленьких до великих можна і потрібно заповнити речами. А вже відпрацьованим, можна сказати, класичним варіантом для перевезення одягу є використання великих сміттєвих пакетів. Звісно не використаних. 🙂

Замість купівлі пухирчастої плівки для збереження крихких предметів, можна обійтися звичайними рушниками. Ну, а в товсті шкарпетки можна сховати окуляри, якщо для них немає футляра. Також не зайвим буде обернути ніжні та тендітні предмети у ковдри чи простирадла.

Коричневий пакувальний папір можна замінити газетним або звичайними чернетками А4. Тільки зверніть увагу, що газетний лист та чернетка може залишити на поверхні предмета сліди від тонеру або чорнила. Такий папір ідеально підходить для заповнення порожнин у картонних коробках із вже складеними в них речами.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: