Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Як застрахувати житло і що робити, якщо сталося стихійне лихо

Страхование и оценка имущества

Нікому не хочеться мати несподівані фінансові проблеми. Тим більше пов’язані з ремонтом квартири або будинку, оскільки це вимагає великих витрат. У тому випадку, якщо прориває трубу, запалюється проводка або хтось краде з квартири цінні речі, господарі сприймають цю подію як серйозний удар по домашньому бюджету. Повністю вберегти себе від таких проблем неможливо, але все-таки потрібно захиститися від їх негативних наслідків. У цьому допоможе страхування нерухомості та майна.

В яких ситуаціях на допомогу прийде страховка

Сучасні страхові компанії пропонують клієнтам багато різних програм. Зокрема, можна з їх допомогою вберегти своє житло від таких проблем:

  • потопів після проливних дощів, виходу річок з берегів;
  • проривів труб;
  • загоряння електричної проводки;
  • пожежі;
  • вибуху газу;
  • зриву даху в результаті урагану;
  • крадіжок та інших бід.

Якщо господар оформив страхування майна, то компанія береться відшкодувати збиток, нанесений стихією, неакуратними сусідами або злодіями.

І ще одна деталь: застрахувати доступно як квартиру або будинок цілком, так і окремі дорогі предмети інтер’єру. Наприклад, велику побутову техніку, внутрішнє оздоблення (варіант підходить для приміщень, де тільки-но зроблений ремонт).

Окремо можна убезпечити себе від нанесення шкоди сусідам, застрахувавши свою відповідальність перед ними. Тоді, якщо прорив труби трапиться у вашій квартирі, тобто ви затопите сусідів, то компенсацію буде платити страхова компанія.

Що робити, якщо житло застраховане і сталася біда

Нарахування компенсації в повному обсязі багато в чому залежить від того, як діяв господар квартири, коли виникла проблема. Представники страхових компаній радять пам’ятати про такі правила:

  1. Слід якомога швидше повідомити в компанію про те, що трапилося. Фахівці колл-центру порадять, в які служби потрібно звернутися, підкажуть телефони диспетчерів. При необхідності відправлять представника компанії для огляду приміщення і проведення експертної оцінки.
  2. Потрібно постаратися зменшити наслідки аварії: перекрити воду, світло, газ (якщо це допоможе). Викликати аварійну бригаду, в разі необхідності звернутися в поліцію. Якщо господар квартири ніяких заходів не зробить, то це може бути розцінено як нанесення навмисного збитку. Що є приводом для відмови у виплатах.
  3. Важливо пам’ятати про те, що небажано переставляти великі предмети меблів, прибирати все повністю до приїзду страхового агента та оцінювача. Зрозуміло, йому слід дати доступ до огляду приміщення для незалежної оцінки масштабу заподіяної шкоди.

Після того, як будуть вирішені ці проблеми, можна наводити порядок і готувати документи для страхової компанії. Сьогодні перелік документів став набагато меншим. Для нарахування компенсації достатньо подати:

  • заяву;
  • копії документів з підтвердженням права власності;
  • перелік пошкоджень;
  • фотографії з місця події;
  • у деяких випадках знадобиться висновок, який готує представник страховика, який виконував огляд та оцінку нерухомості.

Про простоту отримання компенсації говорить ще й той факт, що зараз є можливість оформити страховий поліс на майно або нерухомість без попереднього огляду та оцінки майна.

Страхування та оцінка нерухомості

Як вибрати надійну компанію

Бути впевненим в тому, що компенсацію виплатять повністю, можна тільки в тому випадку, якщо підписаний договір з надійною страховою компанією. Прикладом такого відповідального бізнесу є організація СК VUSO. Вона має високу репутацію на страховому ринку, входить в топ-10 найбільших компаній України, відрізняється стабільним фінансовим становищем.

Найголовніша перевага для клієнтів компанії полягає в тому, що тут не потрібно витрачати час на паперову тяганину при оформленні договору і при нарахуванні компенсації. СК VUSO враховує побажання споживачів під час покупки поліса страхування майна та нерухомості (наприклад, людина може внести зміни до переліку страхових ризиків).

Майже 90% клієнтів задоволені європейським рівнем сервісу компанії, розмірами компенсації та термінами їх виплат.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: