
Навколишній світ постійно змінюється. На це впливає як технічний розвиток, так і зміна поколінь. Природно, сучасний ринок нерухомості вже зовсім не той, яким він був кілька десятиліть тому. Він змінився під впливом активних молодих покупців, які висувають особливі запити у зв’язку з характерними особливостями їх стилю життя.
Яким же хоче бачити своє житло молоде покоління? І чи можуть компанії-забудовники задовольнити запити сучасних покупців? Давайте розберемося в цьому питанні.
Простота, багатофункціональність та мінімалізм
В даний час приблизно третина покупців на ринку первинної нерухомості складають молоді люди до 30 років. У свою чергу, вони діляться на дві категорії:
- ті, хто вже встиг влаштуватися в житті, знайти роботу і накопичити кошти для покупки власного житла;
- ті, для кого квартиру купують батьки.
Ці дві групи молодих людей об’єднують спільні погляди на темп життя, захопленість сучасними технологіями, а також прагнення до мінімалізму, простоті і комфорту.
Типовий молодий покупець не хоче, щоб у його майбутній квартирі була велика зала із громіздкою люстрою, килимом на стіні та сімейною порцеляною в серванті. Замість цього молоді люди хочуть бачити більше вільного простору, наприклад, велику дитячу кімнату або кухню-студію.
Крім цього характерною рисою даного покоління є тотальна цифровізація та захоплення сучасними технологіями. Саме з цієї причини для молодих покупців у віці до 30 років є обов’язковими такі атрибути, як вай-фай, система кондиціонування, а також система смарт-будинок.
Будинок – це не тільки стіни
Більшість молодих покупців, оцінюючи різні варіанти квартир, хочуть придбати житло на первинному ринку нерухомості. Саме тому найбільш привабливим варіантом для даної категорії є сучасні житлові комплекси. У ЖК покупці хочуть знайти не тільки своє помешкання, а й співтовариство таких же молодих і активних людей. Крім цього в число переваг покупки квартир в ЖК також слід віднести:
- упорядковану прибудинкову територію;
- велику кількість місць для паркування машин;
- окремі кімнати для зберігання колясок, велосипедів у громадських зонах;
- наявність сучасних дитячих майданчиків;
- зони для заняття спортом;
- наявність консьєржа;
- огороджену територію під охороною.
Також слід звернути увагу на те, що молодь висуває особливі вимоги не тільки до житла та благоустрою території навколо будинку. Молоді люди також прагнуть жити в будинках, які виконані за дизайнерськими замовленнями, володіють відмінними архітектурними елементами і виділяються серед простих «сірих» будівель.
Сьогодні серед молоді найбільш популярні такі стилі, як мінімалізм, лофт, еко, хаотизм, мінімалізм. При цьому обов’язковим є оригінальний декор і стильний зовнішній вигляд. Перевага також віддається ЖК, де є оглядові майданчики або функціональні зони для відпочинку на даху.
Сучасний покупець прагне купити не тільки стіни в будинку, але і місце в комфортному та облаштованому співтоваристві. Такі тенденції значно змінили ринок нерухомості, який тепер пропонує набагато більше подібних варіантів.