Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Яким вимогам повинні відповідати офісні меблі

Офисная мебель Merx

Щоб співробітники працювали продуктивно, офісні приміщення повинні бути грамотно оформлені. Слід визначитися зі списком необхідних меблів, їх розміщенням. Для цього краще створити наочну 3D-модель, звернутися до фахівця, який врахує всі деталі. Фактори, які варто взяти до уваги при оформленні офісу:

  • Кількість співробітників, для яких потрібно організувати робочі місця. З урахуванням цього ви зможете планувати офісний простір і його оформлення.
  • Освітлення. Відіграватиме важливу роль. Підбір освітлення слід проводити з урахуванням дизайнерського рішення і використовуваної меблів.
  • Специфічні умови роботи комерційної організації. Наприклад, створення зон відпочинку, складських приміщень. Деяким компаніям потрібен додатковий простір в залежності від характеру бізнесу: серверна, гардеробна, кухня для перекусів співробітників.

Важливі фактори при виборі планування офісу

Незалежно від того, який тип дизайну ви виберете, кожне офісне приміщення вимагає дотримання певних правил при його оформленні. Ключові елементи робочого простору:

  • наявність столів і комп’ютерів для співробітників;
  • зона ресепшн;
  • місце очікування для клієнтів;
  • журнальний столик, на якому можуть бути розміщені рекламні матеріали, каталоги продукції та послуг;
  • шафи для зберігання документів;

Залежно від організації або типу бізнесу перераховані предмети можуть змінюватися і доповнюватися. Підпирайте колірну гамму не дуже яскраву, щоб було комфортно працювати. Інтер’єр з використанням оптимальних колірних рішень налаштує на ефективну роботу.

Правил меблювання офісів повинен дотримуватися кожен керівник або власник компанії. Від цього буде залежати враження ваших відвідувачів, партнерів про комерційну організацію і комфорт співробітників.

Оцінюйте офісні меблі та вибирайте варіанти, виконані з натуральних матеріалів, що відрізняються зручністю, функціональністю, ергономічністю. Якщо мова йде про співробітників компанії, то необов’язково купувати дорогі предмети інтер’єрів. Ви можете розглянути варіанти середньої цінової категорії. Але обов’язково це повинні бути меблі, які прослужать максимально тривалий час, будуть відрізнятися надійністю. Для керівників потрібно купувати більш дорогі варіанти, оскільки це підтвердить статус вашої комерційної організації, створить потрібне враження у відвідувачів. Вони зрозуміють, що перед ними серйозна компанія, яка піклується про свою репутацію.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ