Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Які критерії визначають вартість вживаного авто

Авто з пробігом

Фактори, що впливають на ціну нового автомобіля ми розглянули ось тут. Що ж стосується вторинного ринку, то ситуація з вартістю є більш багатогранною. Причина в додаткових критеріях, серед яких стан салону і кузова, наявність додаткових опцій (встановлених власником) тощо.

Розглянемо їх більш детально. До ключових факторів, які впливають на ціну б/в авто, варто віднести:

1. МАРКА.

Виробник автомобіля має значення, незалежно від віку транспортного засобу. Так, наприклад, значним попитом користуються товари марки Хонда, Хюндай, Мазда, Субару та інших японських автозаводів. Але у них є недолік-швидка втрата в ціні, що досягає 60-65 відсотків за 3-4 роки. Для порівняння автомобілі німецьких виробників Ауді і Мерседес втрачають у вартості не так різко (до 30-40 відсотків).

2. ТРАНСМІСІЯ.

Коробка передач незмінно впливає на ціну нового і вживаного автомобіля. Машини з АКПП обходяться відчутно дорожче. Але багато що залежить від типу «коробки» – «робот», «гідравліка» або варіатор. Проте у автоматичних КПП є й інша сторона “медалі”. Шанувальники спортивних автомобілів не дуже зрадіють коробці-автомат, що може привести до зниження ціни в меншу сторону.

3. ПРИВІД.

Наступний критерій, що впливає на вартість уживаної машини – тип приводу. Авто з передньою провідною віссю обходяться дорожче за задній привід. Часом вони обганяють навіть старі автомобілі з серії 4х4 (незважаючи на велику стійкість і безпеку останніх). Впливає і широкий вибір моделей, обладнаних провідною задньою віссю.

4. КОЛІР.

При покупці ТЗ на вторинному ринку одним з важливих критеріїв є колір кузова. Найбільш поширеними є наступні відтінки: білий, сріблястий і чорний. Саме дані кольори затребувані на ринку старих автомобілів. Якщо ж машина пофарбована в незвичайний колір, та ще й випущена в обмеженому тиражі, вартість може разюче змінитися — як у більшу, так і в меншу сторону (найчастіше відбувається друге).

5. ТЕХНОЛОГІЯ.

При покупці нових ТЗ перевага віддається високотехнологічним моделям, що мають шикарну начинку. Що стосується автомобілів з пробігом, тут ключовим критерієм є ціна (доступність). Навряд чи людина буде переплачувати за непотрібні опції, встановлені колишнім власником.

Виняток становлять, наприклад, GPS-системи, які вбудовані в автомобіль. Їх наявність не буде зайвим для автовласника. Більш того, така опція впливає на ціну вживаного автомобіля в бік збільшення. Завдяки інтегрованому обладнанню, вдається уникнути додаткових витрат, а згодом не захаращувати панель транспортного засобу. Середня різниця в ціні між вживаною машиною з GPS-навігацією і без неї може становити біля тисячі доларів.

6. НАЯВНІСТЬ ТУРБІНИ.

Існує думка, що наявність турбованого мотора – тільки плюс, і така опція призводить до подорожчання транспортного засобу на вторинному ринку. Це помилка. Покупці не довіряють таким пристроям, вважаючи їх малонадійними. У таких побоюваннях є частка істини, адже турбіни при неправильній експлуатації зношуються швидше, а їх ремонт або заміна виливається в круглу суму. Так що старі автомобілі з турбіною неминуче втрачають в ціні.

7. ІНШІ ОПЦІЇ.

Аналогічна особливість стосується і інших опцій: крутої стереосистеми, дорогих дисків тощо. Все це важливо для поточного водія, але зайве для нового покупця. Щоб уникнути втрати в ціні, не можна вносити зміни в трансмісію і систему безпеки. На практиці навіть несуттєве втручання може стати причиною відмови сервісного центру від обслуговування і, відповідно, зниження вживаного авто в ціні.

8. ЗОВНІШНІЙ СТАН.

Як правило, автовласники халатно ставляться до зовнішнього вигляду «залізного коня» і замислюються про це тільки при необхідності продажу. Такий підхід невірний. Успіх відновлення кузова залежить від правильності догляду. Якщо за час експлуатації поверхня покрилася подряпинами і вм’ятинами, доведеться поступатися. Крім того, перед показом вживаного автомобіля краще прибрати наклейки з кузова і коліс і звичайно ж не забути про іржу.

9. СТАН САЛОНУ.

Важливість цього критерію при виборі машини складно переоцінити. Наявність запаху або забруднень впливає на вартість авто з пробігом. Щоб уникнути проблем, варто зробити повну хімчистку, прибрати запах і можливий бруд.

Важливий показник “свіжості” – килимки автомобіля. Якщо в процесі експлуатації вони втратили зовнішній вигляд, краще все-таки поміняти вироби. Така передбачливість якщо значно не підніме ціну машини, проте зробить потенційного покупця більш лояльним та схильним до придбання саме Вашої машини. Також варто прибрати зайве з бардачка і задньої платформи.

10. ТЕХНІЧНИЙ СТАН.

Часто в оголошеннях вказується, що машина обслуговувалася на СТО, а в сервісній книжці присутні всі необхідні записи. Це робиться неспроста. Справність вживаного ТЗ і якість його обслуговування безпосередньо впливає на ціну. Чим довше історія ТО транспортного засобу на сервісі, тим дорожче оцінюється автомобіль. Наявність інформації щодо стану колодок, заміни масел та інших витратних матеріалів — тільки плюс.

11. ПРОБІГ.

Один з головних факторів для покупця – кілометраж, який відбивається на одометрі транспортного засобу. Машина, яка пройшла 200 000 кілометрів і має 6-річний вік, буде дешевше 8-річного авто, яке подолало 60 000 кілометрів (стосовно однієї моделі).

Причина в тому, що двигун не вічний і рано чи пізно він зажадає капремонту. Термін останнього залежить не від віку, а від пройденого кілометражу. Те ж саме стосується й інших складних та дорогих у ремонті вузлів та агрегатів машини.

12. РЕГІОН ВЖИВАНОГО АВТОМОБІЛЯ.

Не менш важливий критерій – місце, де експлуатувалася машина. Одна справа, якщо транспортний засіб «бачив» в основному дороги столиці, а інше — коли він в більшій частині переміщався бездоріжжям. Логічно, що в останньому випадку автомобіль б/в буде більш зношений, а підвіска відразу зажадає ремонту.



ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ