Ми готові запропонувати Вам найкраще!
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА
(044) 233-09-03,  (096) 445-02-80,  ...показати всі контакти...     info@realexpert.ua
Коли немає зв'язку, пишіть на вайбер або телеграм! Посилання у Контактах.
Меню
ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ



Вас може зацікавити:

Розбираємося в трафіку і ефективності реклами. Як впровадити наскрізну аналітику в маркетинг

Візуальна статистика та аналітика на різних пристроях

Зміст:

  • Наскрізна аналітика потрібна, коли не можемо оцінити рекламу вручну
  • Аналітика показує всю картину за рекламою
  • Наскрізна аналітика збирає дані з усіх платформ
  • Як впровадити наскрізну аналітику в бізнес
  • Коротко про наскрізну аналітику

Щоб зрозуміти користь реклами в бізнесі, потрібно порахувати, скільки грошей вона принесла — поки все просто. Але якщо ми просуваємо товар через кілька платформ, то оцінка реклами вручну займе багато часу. У таких випадках використовується наскрізна аналітика, про яку поговоримо в цій статті.

Ми розповімо про основні моменти наскрізної аналітики: навіщо потрібна, що включає в себе і як збільшує користь реклами.

Стаття буде корисна підприємцям, які ще не застосовували наскрізну аналітику у своєму бізнесі. Звичайно, після однієї статті ми не навчимося працювати з аналітикою, але точно будемо розуміти її користь і процес запуску.

Наскрізна аналітика потрібна, коли не можемо оцінити рекламу вручну

Уявімо, що ми продаємо авторську біжутерію через Instagram і Google Shopping. Запускаємо рекламу на 1000 гривень у кожному каналі: з Instagram прийшло 10 клієнтів і купило на 5000 гривень, а з Google Shopping — всього 5 клієнтів на 2000 гривень. Тут без будь-якої аналітики ми легко порахуємо, куди перекинути рекламний бюджет або що потрібно виправити.

Буває ще, ми бачимо, що з Instagram переходить більше клієнтів, але менше кладуть товар у кошик і купують. Можливо, справа не в ефективності каналу, а в тому що ми приваблюємо не зовсім цільову аудиторію або зробили некоректний креатив. Потрібно розбиратися.

Інша ситуація: ми — великий маркетплейс електроніки, клієнти до нас дотикаються через таргет, сайт, блог, відділ продажів і так далі. У рекламу вкладаємо великі бюджети на кілька каналів одразу: таргет у пошуковиках, соцмережі, зовнішня реклама і колл-трекінг. Щоб проаналізувати ефективність всієї воронки вручну, потрібно зібрати цілий аналітичний відділ і рахувати днями. Тут ми якраз і не зможемо обійтися без наскрізної аналітики.

По своїй суті наскрізна аналітика — це сховище, яке збирає всі дані і показує, як окупається реклама нашого бізнесу.

Маркетинг для власника

Що потрібно знати і робити власнику у сфері маркетингу, щоб його бізнес міг кратно рости?

Аналітика показує всю картину з рекламою

Зазвичай бізнес використовує Google Analytics (тепер уже GA4), щоб оцінити ефективність від просування. Цей сервіс — безкоштовний, його легко підключити і налаштувати. Але він не враховує продажі з офлайну, повторні покупки, базу клієнтів і що конкретно привабило людей. Тому не можна побачити повну картину за прибутковістю реклами.

Система покаже джерела реклами, як клієнт поводить себе і скільки часу проводить на сайті. Але, наприклад, не можна подивитися, що саме в рекламі спрацювало добре.

Аналітика ж допоможе провести детальний аналіз за залученням клієнтів, починаючи від стадії трафіку на сайт, дзвінків і так далі, закінчуючи відсотком конверсії у кожного інструменту. Ми можемо навіть зрозуміти, які ключові слова спрацювали в тому чи іншому оголошенні.

Тут ми бачимо всі джерела трафіку і заявок для конкретного проекту. У ньому звіти за залученням з пошуку, OLX, SEO, електронних розсилок і інших каналів.

При цьому наскрізна аналітика — це не панацея. Ми не підвищимо ефективність реклами, якщо просто підключимо сервіс. Швидше, аналітика підкаже і виділить “вузькі місця”, де у нас є проблеми у просуванні.

Наскрізна аналітика збирає дані з усіх платформ!

Такий сервіс порівняє всі показники в одному інтерфейсі. Не потрібно збирати дані з кожної платформи бізнесу і рахувати самостійно, щоб оцінити ефективність реклами.

Сервіс підтягує дані з:

  • рекламного трафіку: зовнішня реклама, коллтрекінг, соціальні мережі, GA4, Meta та інші;
  • поведінка клієнтів на сайті: перегляди, переходи, кліки, додавання в кошик, глибина перегляду та так далі.
  • CRM-системи: статистика менеджерів, відмови, етапи угоди, повторні продажі.

Наскрізна аналітика послідовно підтягує дані з різних етапів воронки і рахує ефективність від рекламних кампаній. Якщо якийсь канал дає низьку конверсію, то швидше за все на одному з етапів щось «зламалося». Поки ми шукаємо це «щось», можна на час відключити збитковий канал.

Уявімо, що ми вклали в рекламу 200 000 гривень — порівну на кожну платформу. Вони приносять нашому бізнесу щомісяця 1,4 млн гривень, ми — щасливі та задоволені продовжуємо працювати далі. Але коли підключимо наскрізну аналітику з усіма джерелами трафіку, CRM і статистикою сайту, то побачимо, що два рекламних канали дають 80% від цієї суми, а решта сім — тільки 20%. Виходить, що ми неефективно використовуємо рекламний бюджет.

В наскрізній аналітиці потрібно розбиратися. Наприклад, ми бачимо, що прибуток одного каналу більше в 10 разів — він круто спрацював, вкладемо в нього ще більше. Але ROI показує тільки повернення рекламних грошей і не враховує виробництво та інші вкладення в продукт. Загальна маржа за даним каналом може бути дуже маленькою, тому потрібно переналаштовувати канал.

За рахунок того, що в сервісі зібрані дані з багатьох платформ, ми зможемо побачити неефективні канали і на час відключити їх, поки не розберемося в проблемі.

Як впровадити наскрізну аналітику в бізнес?

Для початку потрібно зрозуміти ціль — для чого нам потрібен сервіс. Якщо ми просто його підключимо і будемо дивитися на красиві цифри в єдиній таблиці, то малоймовірно, що наскрізна аналітика принесе користь.

Погана ціль — «Підключу наскрізну аналітику, щоб мої маркетологи працювали з цим»

Добра ціль — «Ніби реклама мені і приносить прибуток, але не розумію, які канали конкретно. Може, 4 з 7 — неефективні канали, треба підключити наскрізну аналітику і подивитися»

Щоб вибрати сервіс, ми орієнтуємося на свої джерела трафіку, можливості сервісу по інтеграції з CRM-системою, завданнями та масштабами бізнесу. Подивіться на сайті або запитайте у підтримки, з якими каналами трафіку працює обраний сервіс.

Інтегруємо дані з платформ. На цьому етапі ми підключаємо джерела заявок, рекламні канали та CRM-систему, а також колл-трекінг і розсилки. Для більшості популярних джерел трафіку в сервісах сквозної аналітики є готові інтеграції “з коробки”. Іноді інтеграція вимагає багато часу та грошей — і в такому випадку з цим розбирається окремий спеціаліст. Але частіше за все з інтеграцією може впоратися і штатний маркетолог.

Аналізуємо перші дані. В одному інтерфейсі відображаються всі канали і показники ефективності просування нашого бізнесу. Ми одразу можемо побачити збиткові канали, які варто відключити до того моменту, поки не розберемося.

Звертаємося до маркетолога, якщо самостійно не можемо оцінити ефективність реклами. Це зовсім нормально, тому що ми не зобов’язані розбиратися у всьому, особливо, якщо каналів і даних багато. Спеціаліст підсвітить слабкі місця, які ми навіть і не розглядали, і допоможе їх виправити.

Ми можемо навчитися працювати з наскрізною аналітикою і самостійно, але це відверне від інших процесів у бізнесі. До того ж, аналітика — це динамічний процес: ми не можемо налаштувати його один раз і піти по своїх справах. Показники потрібно відстежувати майже кожного дня.

Ще одне серйозне питання – візуалізація даних!

Для наших клієнтів ми використовуємо в основному Power-BI або Google Looker Studio (раніше Data Studio), деякі клієнти взагалі віддають перевагу мінімальній візуалізації і просять просто виводити всі дані в таблиці в Google Spreadsheet. Тут вже рішення залежить від завдань і потреб клієнтів, а також від кількості даних, тому що великі масиви даних вимагають більш серйозних рішень для збору, зберігання і швидкої обробки даних.

Коротко про наскрізну аналітику

Наскрізна аналітика допомагає розібратися в рекламному трафіку і підвищити продажі.

Ми не навчимося правильно аналізувати аналітику з першого разу.

Наскрізна аналітика корисна, коли ми не можемо порахувати рекламу вручну.

Аналітика збирає дані з рекламного трафіку, поведінки клієнта на сайті і CRM-системи.

Наскрізна аналітика показує повну картину за рекламою.

За допомогою аналітики можна побачити неефективні канали і відключити їх, поки не розберемося з помилками.

Наскрізна аналітика показує повну картину за клієнтським трафіком.

Впровадити наскрізну аналітику можна самостійно, але для правильного аналізу рекомендуємо підключити профільного спеціаліста.

Агенція Power-UP може стати вашим надійним партнером, який допоможе вам максимально використати потенціал GA4, наскрізної аналітити і платних каналів трафіку для вашого бізнесу. Якщо вас зацікавили послуги агенції, переходьте на офіційний сайт агенції з перфмоманс маркетингу і веб-аналітики Power-UP за посиланням: Наскрізна аналітика.

ГОЛОВНА ГОЛОВНА   КОНТАКТИ КОНТАКТИ
Вас може зацікавити: